• Hallonet

Nack-kudde till resor, vart?

Tjingeling!

Är det ngn som vet vart man i Sthlm city kan köpa en sån där uppblåsbar kudde att ha med på resor? Vi ska flyga till mallis på fredag och jag har whiplash och lyckas alltid somna i en sån där makaronformad ställning med nacken på flyget... Sen gör det jätte-ont. Heh. Tänkte förekomma detta! Då menar jag en sån där halvrund sak som man liksom trär runt nacken.

Gärna inne i city då, hinner inte köpa på internet eller åka omkring.

Tack på förhand!   

• Svar på tråden Nack-kudde till resor, vart?
  • Hallonet

Oj, snabba svar! Tack så jättemycket, visste inte alls vart jag skulle vända mig.

Stort tack, ska kika i morgon! 

• Tutilure

Jag köpte min på Clas Ohlson. Och sen finns det på Arlanda om ni flyger därifrån.

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Hallonet

Aaah, så claws ohlson har... Visste jag inte. Jo, vi åker från Arlanda men vi lyfter så himla tidigt. Skönt att ha allt klart då. :)

Tack så massor! 

• Elli47

Brukar även finnas på bensinmackar  ha en trevlig resa!

• Hallonet

Jag hittade i en väsk-affär, tack för era tips och er tid! {#emotions_dlg.flower} Lite varmare på mallis än här nu iaf... Varierar mellan 15-22  grader så det svänger lite men det är ju iaf mätt i skuggan så vi åker raka vägen mot vår/försommar! Härligt! Solig 

• Tutilure

Trevlig resa!
    Själv kom jag hem från Florida igår, där var det full högsommar med runt 30 grader varmt.
    Lite trist att komma hem till kylan här men snart är det sommar här också.

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Hallonet

Oj, 30 grader. Förvånad Riktigt så varmt är det inte på Mallis, snarare vår/försommar... Runt 18-22 grader. Men jag längtar så, tänk er alla blommor som slår ut, alla promenader man kan ta... Ah... Kanske borde sova, för taxin kommer 4...

• En struts
    Fru Pu skrev 2012-04-18 22:28:47 följande:
    Jag hittade i en väsk-affär, tack för era tips och er tid! {#emotions_dlg.flower} Lite varmare på mallis än här nu iaf... Varierar mellan 15-22  grader så det svänger lite men det är ju iaf mätt i skuggan så vi åker raka vägen mot vår/försommar! Härligt! Solig 
    Var kudden bra också? (Jag får inte alltid till såna där ergonomiska kuddar.)
  • Hallonet

Jo, jag tycker den funkade rätt bra! Funkade bättre för mannen dock, som har kraftigare nacke. Så jag tror de är mer utformade för män... Men den var klart bättre än ingen alls. :)

• En struts
    Fru Pu skrev 2012-04-27 22:25:50 följande:
    Jo, jag tycker den funkade rätt bra! Funkade bättre för mannen dock, som har kraftigare nacke. Så jag tror de är mer utformade för män... Men den var klart bättre än ingen alls. :)
    Just precis. De är för stora liksom Tycker jag.
Svar på tråden Nack-kudde till resor, vart?