Vad är det för hål jag har i örat? (Äckelvarning)
Jag väljer att vara anonym i denna tråd, och kan börja med att varna känsliga läsare ifall inlägget eventuellt blir äckligare än ni klarar av.
Ja, alltså jag har ett "hål" i örat, det ser ut ungefär som ett piercinghål eller "vanligt öronhål" för örhängen. Det är ungefär samma storlek och sitter "ovanför" örsnibben, dvs längst upp på örat, fast intill huvudet. Det luktar väldigt illa och pillar man på det så kommer det ut en ljusgul krämliknande konsistens som luktar ruskigt illa. När man trycker ut denna krämliknande sak så kommer det ibland 15-16 cm och ibland bara någon halv cm. Om jag inte "tryckt ut" kan det bulta i örat så jag gör det för att släppa på trycket liksom.
Jag har haft det hela livet, eller iaf så länge som jag kan minnas och det är ingenting som skrämmer mig alls, utan mer intresserar och fascinerar. Vad kan det vara? Någon som har något liknande? För ett par år sedan så slutade det att vara gult handkrämliknande för att bli en brun tunn vätska som det fullständigt sprutade om. Det var som att sätta på en kran som sprutade ut denna bruna illaluktande vätska. Detta höll i sig i ca 2 månader för att sedan en dag till en annan bli samma gula krämliknande igen. Så har det varit sen dess.
Ja, vad tror ni?