• Anonym

sex med två killar

Heej.

Ni tjejer, finns det någon som jag här som tänder av tanken att ha samlag med två stycken killar? så man blir riktigt bortskämd! Och om det kanske finns någon kille här som är sugen ;)?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-18 18:21
    Kanske borde sagt att jag är yngre, är 18 år..

• Svar på tråden sex med två killar
  • kire

Det är mycket häftigt på flera sätt, framför allt om man som man tänder på att se kvinnan njuta på ett helt nytt sätt. Och om man dessutom har en kvinna som är undergiven (och självklart känner sig trygg i situationen) finns det ju ännu flera kreativa sätt att variera det hela på...

• Helia

Har provat och det var ingen hit. Berodde väl på att vi var unga och oerfarna...

Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Anonym

Jag vill verkligen vara med om det, men min sambo vill inte. Jag tycker det är väldigt sexigt att se män eller kvinnor ha sex med både män och kvinnor. Får försöka övertala min blyge karl :P

• Anonym (funderar)

Ska ha det i början på maj med dejten..
    Bara att hitta den andra killen gör att man blir upphetsad.
    Enda nackdelen är att denne måste använda skydd, det är ett krav från mig, annars kommer det bli spännande.  

• Anonym (trekant)

Absolut. Hade själv en ganska spontan trekant med två pluggkompisar för några veckor sedan, är inte ihop med någon av dem, och det var en otroligt upplevelse. Naturligtvis måste man känna sig bekväm i situationen, men om du nu är på den idén så funkar det säkert. Sedan är klart att visst, killarna ägnar hela sin uppmärksamhet på dig, du får så mycket smek o kuk o stimulans du bara kan önska, men det betyder ju inte att du bara kan strunta i dem. Det är inte bara att ligga där o låta dem komma in, men det kommer du helt säkert inte att göra. Go for it!

• Jojohanna

Det förstår jag absolut! Jag har haft det en massa gånger med olika killar och i olika konstellationer, en riktig egoboost som kvinna att bli så omhändertagen! Prova, men var rädd om dig!

• Anonym (trekant)

I morgon kanske jag får en gammal fantasi uppfylld, att bli knullad av många män. Testade trekant med två killar för inte så länge sedan, två som jag pluggar ihop med där det slutade med en spontan trekant. Fast min fantasi har länge varit att jag är ensam tjej med många killar, eller i alla fall 4-5 stycken. Knullad till max. Suga. Nedsprutad, sprutar i mun o i fitta. I morgon pluggar vi från ett hos en av killarna, men fler skall komma till senare. Känns jävligt pirrigt, men också trigger o porrigt. I morgon vill jag få vara riktigt Dirty.

• Peter37

Jag skulle gärna vilja leka på 3 just nu..så galet kåt..3kant är så härligt

• Anonym (man > 40)
    Anonym skrev 2012-04-18 18:12:28 följande:
    Heej.

Ni tjejer, finns det någon som jag här som tänder av tanken att ha samlag med två stycken killar? så man blir riktigt bortskämd! Och om det kanske finns någon kille här som är sugen ;)?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-18 18:21
    Kanske borde sagt att jag är yngre, är 18 år..
    Ja, det brukar uppskattas, har haft det 3-4 gånger. Har det gärna igen.. ;)
  • Anonym
    Anonym (kvinna 40+) skrev 2012-04-18 18:34:01 följande:
    Gärna!!
    Hör av dig.. ;)
  • Anonym (kvinna 40+)
    Anonym skrev 2012-04-21 00:43:14 följande:
    Hör av dig.. ;)
    Maken tycker tyvärr inte att det är tidernas höjdaridé....
  • Pentra
    Peter37 skrev 2012-04-21 00:40:13 följande:
    Jag skulle gärna vilja leka på 3 just nu..så galet kåt..3kant är så härligt
    Precis. Huv'et på spiken. Nice.
  • skitsnyggkille

Ska tala ur min synvinkel. Hände för många år sedan men jag och en polare raggade då upp sovplats på vägen till den staden vi egentligen skulle till och kan säga att det inte va min grej att vara två killar på en tjej. Kan inte glömma bilden av att hans lyckliga ansikte när han hann komma på hennes ansikte samtidigt som jag då körde på vaginalt i någon missionärsliknande stil.. fick ducka/rygga tillbaka för att inte komma emot hennes ansikte och få sperma i mitt! Minns inte exakt va ganska berusad men har för mig att hon försökte kyssas när det blev intensivast. Nej det va inte min grej iaf :) (måste nog ha varit det spermaindränkta ansiktet som skrämde mig :| ) haha

Svar på tråden sex med två killar