• tete

Sjätte sinnet-spoiler

Hej... Läs inte vidare om du inte vill veta slutet på filmen "Sjätte sinnet". För alla er andra: Bruce Willis är egentligen död, och det är bara den lilla pojken (och publiken) som kan se honom. Bruce W vet inte själv att han är död!!!

• Svar på tråden Sjätte sinnet-spoiler
  • ThreeOneG

Oohh...spooky. Trodde den filmen var så gammal att de flesta redan sett den och insett hur det låg till. Det var ju suspekt filmen igenom att hans fru inte tittade på honom eller talade med honom, redan då fattade man ju att han va en döing.
    Ett tag var det ju massa skämt om den, typ SNL, "I see dead people", så även om man inte sett filem kanske man såg skämten om den senare?

• Danbala

Halvt OT: Det finns en underbar t-shirt på thinkgeek.com som jag vill ha, med texten "I see dumb people" på.

(Jag fattade inte att han var död förrän på slutet - var väl upptagen med att fascineras av allt det andra som hände gossen. )

• Sallisen

Jag fattade inte att han var död förrän det förklarades på slutet. Var nog, som Danbala, fullt upptagen med allt annat som hände i filmen...

• tete

Hej! Vad gulliga ni är som orkat svara seriöst på min larviga tråd. Jag blev bara så trött på alla spoiler- och anti-spoilertrådar, inte för att jag behöver bry mig men ändå... Så tänkte att jag skulle lägga in en gammal spoiler. För att se om någon hakade på med andra gamla spoilers. Och för sakens skull - jag var rädd i flera år efter Sjätte sinnet, och blev helt chockad av att BW var död hela tiden!

Svar på tråden Sjätte sinnet-spoiler