• Anonym (khan)

hur går din partner hantera andras flörtning?

Iom en annan tråd startar jag en flörtomröstning.
    Motivera gärna varför.

Min fru får aktivt flörta med andra, men gör det inte. Däremot besvarar hon gärna när någon flörtar med henne. Jag tror människan utvecklas av bektäftelse och tillit.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur går din partner hantera andras flörtning?
  • Lady D Taylor

Varken jag eller min sambo flörtat med någon annan och det har vi bestämt tillsammans. 
    Jag anser att om man flörtar visar man intresse och jag är bara intresserad av min sambo. 

• viseversa
    Lady D Taylor skrev 2012-04-19 19:05:46 följande:
    Varken jag eller min sambo flörtat med någon annan och det har vi bestämt tillsammans. 
    Jag anser att om man flörtar visar man intresse och jag är bara intresserad av min sambo. 
    Samma här=). Dock har en del kvinnor flörtat med min sambo men han verkar inte se. Han har huvudet i det blå! Det är jag som märker det.
  • viseversa

Btw så har jag inget emot att andra flörtar och tittar på min sambo=). Bara han inte besvarar flörtandet så rör det mig inte i ryggen att andra finner honom attraktiv. Jag menar jag är inte heller blind och ser ibland väldigt snygga män. klart man kollar lite extra men från att kolla till att flörta är det ett ganska långt hopp tycker jag!!

• Anton Chigurh

Flörta spelar för helvete ingen roll, så länge ingen sätter på varann, ..............!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • viseversa
    Anton Chigurh skrev 2012-04-19 23:30:06 följande:
    Flörta spelar för helvete ingen roll, så länge ingen sätter på varann, så..............!
    Tja det är väl något man tycker olika om? Jag hade inte gillat om min sambo flirtade med andra kvinnor. och han hade inte gillat om jag flirtar med andra män. Att kvinnor flirtar med honom har jag däremot inget emot då han inte besvarar inviterna!
  • Skogsnorpan

Min sambo märker inte om någon flörtar med han, lite skönt. Men jag skulle inte ha något emot att han små flörtade med andra så länge det håller sig på en söt nivå, och han inte gör det när jag är precis bredvid för då är det väl bättre att han flörtar med mig!

• teknikfreak

Mitt ex var otroligt flirtig av sig när vi träffades. Första gången som vi träffades flirtade han helt ohejdat vilket ledde till att jag blev intresserad. För mig var det tydligt att han inte var intresserad av mig i det läget, han flirtade helt enkelt med många, det var en del av hans uttryckssätt. När vi sedan blev ihop var det därför självklart för mig att han flirtade med andra, han var ju sådan och att ändra på det som jag först blivit attraherad av? Nej, hade nog inte blivit bra för någon. 

Vi höll sedan ihop i nära 20 år och flirtandet ställde aldrig till något strul för oss, tvärtom tror jag att det hade kunnat bli problem i olika former om han varit tvungen att försöka undertrycka den här sidan av sig. Men det är bara vad jag tror :) 

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Lufsan

Jag förbjuder inte min partner att göra något. Men antar att han inte flörtar med andra då han är tillsammans med mig. Jag flörtar inte med andra, men kan självklart tycka att andra är attraktiva men ger inte uttryck för det. 
    På sambon jobb blev han frågad på dejt utav en nervös tjej, han blev såklart smikrad men tackade nej och sa att han hade en sambo.
    Jag tänker främst på människan man flörtar med, det är oärligt att flörta och sedan när personen tror att man är intresserad säga "jag är upptagen". Det är dålig stil helt enkelt.  

En dag i sänder.
  • stresss

Mina partner är fria människor och beter sig som dom bäst tycker...så länge de inte kränker mig eller beter sig respektlöst mot mig. Är vi ute eller på fest tillsammans och de flirtar öppet uppfattar jag det som respektlöst. Mer diskret beror på situation. Jag tror man ska lita på den man är ihop med, och vissa är flirtiga utan att mena något vidare... Är dom inte värda att lita på vill jag inte vara ihop med dom alls, inte hålla på och förbjuda!

• WeModified

Min partner får aktivt flörta! (Ta initiativ till att flörta med någon) och  (Får besvara andras flörtar)

wemodified.blogspot.se/ tattos o piercing, sex o naket....
  • Agridulce

Jag flirtar med allt jag möter; män som kvinnor..... det ligger i min natur. Bara för att jag flirtar med någon så måste det inte ligga något sexuellt bakom. Inte heller ett behov av att följa upp flirten med något mer.

Min man kände till den här sidan hos mig när vi träffades och har accepterat det fullt ut. Och jag blir jättestolt när folk flirtar med honom. Det ger ju mig en sorts bekräftelse att jag valt rätt.

Naughty by nature
Svar på tråden hur går din partner hantera andras flörtning?