• lindastrosor

Sälja mina våta trosor, men var?

Jag pluggar och vill dryga ut min studentkassa lite och har övervägt att sälja mina använda trosor. Jag har förstått att marknaden är ganska mättad redan, men eftersom jag är oskuld kanske jag kan sticka ut lite ur mängden?

Det här är ingen annons utan jag skulle vilja ha tips om vilka sidor jag kan annonsera på. Några sexkontaktsidor eller några andra annonssidor där man kan lägga upp en annons på?

Tack på förhand!

Puss!

• Svar på tråden Sälja mina våta trosor, men var?
  • Frontline

Inte för att jag förstår mig på att nån vill köpa ett par begagnade trosor men här har du en länk.

Hmm sälja våta trosor dom hinner nog att torka till under frakten om du inte vakuumförpackar dom

www.adoos.se/search&category_id=216&section_id=2&busqueda=1&subcategory_id=21614

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym
    lindastrosor skrev 2012-04-20 18:51:56 följande:
    Jag pluggar och vill dryga ut min studentkassa lite och har övervägt att sälja mina använda trosor. Jag har förstått att marknaden är ganska mättad redan, men eftersom jag är oskuld kanske jag kan sticka ut lite ur mängden?

Det här är ingen annons utan jag skulle vilja ha tips om vilka sidor jag kan annonsera på. Några sexkontaktsidor eller några andra annonssidor där man kan lägga upp en annons på?

Tack på förhand!

Puss!
    Om du säljer dina trosor måste du köpa nya va? Annars tar dom slut väl? Och är inte det dyrt också, eller får du massor med pengar för varje använd trosa du sålt? 

Ursäkta alla frågor, blev nyfiken! 
  • Frontline
    Anonym skrev 2012-04-20 18:58:07 följande:
    Om du säljer dina trosor måste du köpa nya va? Annars tar dom slut väl? Och är inte det dyrt också, eller får du massor med pengar för varje använd trosa du sålt? 

Kolla länken som jag posta, där säljs det trosor från nån hundring till 400:-
    Köp ett par billiga trosor för 50:- plus lite frakt så går man ju iaf plus...
  • Anonym

Ser ut på den sidan som det är lite VÄL mycket tjejer som kan tänka sig  att sälja sina trosor tror ni det är lika många som vill köpa? Jag vet iaf en sida till, www.vuxendejt.se där kan du lägga ut vilken annons du vill.. Lycka till.

• lindastrosor
    Anonym skrev 2012-04-20 18:58:07 följande:

Man kan få några hundra per trosa, det beror lite på vad man kan tänka sig "erbjuda". Om man kan tänka sig att använda ett par trosor i flera dagar i sträck, om man kan tänka sig att kissa på trosorna, om man kan tänka sig att lämna en mensfläck i trosan osv.. Finns många olika läggningar och mig skadar det inte att skicka iväg ett tygstycke liksom, inte ens trots att jag haft tygstycket vid mitt underliv i några dagar!

Marknaden är väldigt mättad, det finns många som säljer trosor idag, men om man kan erbjuda något speciellt så kan man få flera trosor sålda och jag vet att en del tjejer har "stamkunden" som köper några par i månaden. Om man tex alltid skickar ett bildbevis på att man haft trosan på sig (vilket långt ifrån alla erbjuder) så kan man få några trosor sålda för några hundra kr styck :) 
  • J a d e d

Jag kan annars tipsa om en person på FL som antagligen mer än gärna köper dina fuktiga trosor.

Nej men vad säger jag nu....  Tyst

Jeddan
  • lindastrosor
    J a d e d skrev 2012-04-20 20:16:40 följande:
    Jag kan annars tipsa om en person på FL som antagligen mer än gärna köper dina fuktiga trosor. Nej men vad säger jag nu.... 
    Jeddan

Tipsa gärna :)
  • J a d e d
    lindastrosor skrev 2012-04-20 20:18:05 följande:

Tipsa gärna :)
    Nej jag vill inte bli inblandad.
    Jeddan
  • lindastrosor
    J a d e d skrev 2012-04-20 20:21:33 följande:
    Nej jag vill inte bli inblandad.
    Pma eller maila mig på lindastrosor@live.se :) Har skapat en ny mailadress för att fortsätta vara anonym, därför är den så "töntig" haha :)
  • Anonym
    J a d e d skrev 2012-04-20 20:16:40 följande:
    Jag kan annars tipsa om en person på FL som antagligen mer än gärna köper dina fuktiga trosor.

Nej men vad säger jag nu....  Tyst
    haha varför en skriva om du inte vill bli inblandad..
  • J a d e d
    Anonym skrev 2012-04-20 22:17:08 följande:
    haha varför en skriva om du inte vill bli inblandad..
    Jag var lite uttråkad. Still is.
    Jeddan
  • Anonym
    J a d e d skrev 2012-04-20 22:18:42 följande:
    Jag var lite uttråkad. Still is.
    Okej. lite trögt.
  • kire

Att TS gärna drygar ut hushållskassan genom att sälja sin smutstvätt dyrt förstår jag mer än väl. Det jag är mer nyfiken på är vad den som köper gör med trosorna. Har man på sig dom? Sniffar i dom? Lindar dom runt kuken och går runt på stan?

• Anonym
    kire skrev 2012-04-21 20:58:30 följande:
    Att TS gärna drygar ut hushållskassan genom att sälja sin smutstvätt dyrt förstår jag mer än väl. Det jag är mer nyfiken på är vad den som köper gör med trosorna. Har man på sig dom? Sniffar i dom? Lindar dom runt kuken och går runt på stan?
    Såg ts annons ute på vuxendejt förut så mitt tips verkar hon tagit iaf. haha! ;)
    Ja, en gubbe som köpte mina ville ha för att sniffa i, han mailade mig dagen efter och sa "Ditt underliv måste må väldigt bra du luktar så friskt" hahahaha !
  • skitsnyggkille
    Haha jag undrar lite över den här grejen jag med? :)
    Vad har man sen trosorna till?  Den tjejens fermoner man är ihop med kan man ju gå igång på men random folks vette tusan.. bara då hoppas att dem som köper trosor inte får ett par som någon "Bengt-Börje" haft på sig men hävdat annat :D hehe haha ser det framför mig nu när en tros sniffare skiner upp som en sol när hans paket äntligen kommit på posten så han kastar på sig kläderna och kilar snabbt ner för att hämta ut paketet. Kommer hem igen och laddar upp med att tända ett par ljus och sätter sig bekvämt i soffan och försiktigt för att inte skada något i paketet klipper upp kanterna och stoppar ner näsan i asken för att dra in ett djupt andetag av aromen och härligheterna.. hostar till som satan och sticks till i näsan så han börjar få tårar inser han att det är ett par trosor med bromsspår och de liknar inte alls dem som mejladressen gav bild på. Först då inser han att han blivit lurad! Han skyndar sig till datorn för att kontakta säljaren och får omedelbar respons. Säljaren säger att det måste ha blivit fel på leveransen och ber så mycket om ursäkt och lovar att skicka ytterliggare ett nytt par använda trosor. Han skiner återigen upp och blir glad och skuttar glatt vidare i hemmet med de använda trosorna på huvudet och somnar gott senare om natten med dem på sig :)
    Vad han inte vet är att BengtB har haft dem på sig under dagen på sitt jobb som sopbilshämtare. Bengt har också en fetisch, den är att ha kvinnokläder på sig och sen lura andra män att han är kvinna. Så stackars tros sniffaren ligger nu och sover alldeles förträffligt gott ovetandes om att bajsranden i pannan från trosförsäljaren egentligen kommer från sopbilsbörje och inte snyggblondinen på nätet :)
  • Wekaz
    skitsnyggkille skrev 2012-04-22 00:21:04 följande:

Vad har man sen trosorna till?  Den tjejens fermoner man är ihop med kan man ju gå igång på men random folks vette tusan.. bara då hoppas att dem som köper trosor inte får ett par som någon "Bengt-Börje" haft på sig men hävdat annat :D hehe haha ser det framför mig nu när en tros sniffare skiner upp som en sol när hans paket äntligen kommit på posten så han kastar på sig kläderna och kilar snabbt ner för att hämta ut paketet. Kommer hem igen och laddar upp med att tända ett par ljus och sätter sig bekvämt i soffan och försiktigt för att inte skada något i paketet klipper upp kanterna och stoppar ner näsan i asken för att dra in ett djupt andetag av aromen och härligheterna.. hostar till som satan och sticks till i näsan så han börjar få tårar inser han att det är ett par trosor med bromsspår och de liknar inte alls dem som mejladressen gav bild på. Först då inser han att han blivit lurad! Han skyndar sig till datorn för att kontakta säljaren och får omedelbar respons. Säljaren säger att det måste ha blivit fel på leveransen och ber så mycket om ursäkt och lovar att skicka ytterliggare ett nytt par använda trosor. Han skiner återigen upp och blir glad och skuttar glatt vidare i hemmet med de använda trosorna på huvudet och somnar gott senare om natten med dem på sig :)

Vad han inte vet är att BengtB har haft dem på sig under dagen på sitt jobb som sopbilshämtare. Bengt har också en fetisch, den är att ha kvinnokläder på sig och sen lura andra män att han är kvinna. Så stackars tros sniffaren ligger nu och sover alldeles förträffligt gott ovetandes om att bajsranden i pannan från trosförsäljaren egentligen kommer från sopbilsbörje och inte snyggblondinen på nätet :)

Hahaha vafaaaan :D
  • Anonym
    Frontline skrev 2012-04-20 19:05:12 följande:
    Kolla länken som jag posta, där säljs det trosor från nån hundring till 400:-
    Köp ett par billiga trosor för 50:- plus lite frakt så går man ju iaf plus...
    Aha Där ser man, att det kan gå för så mycket ändå. 
  • Anonym
    Lindar in runt kuken Haha fy fan så sjukt. 
  • Frontline
    skitsnyggkille skrev 2012-04-22 00:21:04 följande:
    HAHAHAHA tack som fan du gjorde min morgon, skrattade gott så frugan frågade vad det var frågan om
Svar på tråden Sälja mina våta trosor, men var?