• lindastrosor

Sälja mina våta trosor, men var?

Jag pluggar och vill dryga ut min studentkassa lite och har övervägt att sälja mina använda trosor. Jag har förstått att marknaden är ganska mättad redan, men eftersom jag är oskuld kanske jag kan sticka ut lite ur mängden?

Det här är ingen annons utan jag skulle vilja ha tips om vilka sidor jag kan annonsera på. Några sexkontaktsidor eller några andra annonssidor där man kan lägga upp en annons på?

Tack på förhand!

Puss!

• Svar på tråden Sälja mina våta trosor, men var?
  • Frontline

Inte för att jag förstår mig på att nån vill köpa ett par begagnade trosor men här har du en länk.

Hmm sälja våta trosor dom hinner nog att torka till under frakten om du inte vakuumförpackar dom

www.adoos.se/search&category_id=216&section_id=2&busqueda=1&subcategory_id=21614

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym
    lindastrosor skrev 2012-04-20 18:51:56 följande:
    Jag pluggar och vill dryga ut min studentkassa lite och har övervägt att sälja mina använda trosor. Jag har förstått att marknaden är ganska mättad redan, men eftersom jag är oskuld kanske jag kan sticka ut lite ur mängden?

Det här är ingen annons utan jag skulle vilja ha tips om vilka sidor jag kan annonsera på. Några sexkontaktsidor eller några andra annonssidor där man kan lägga upp en annons på?

Tack på förhand!

Puss!
    Om du säljer dina trosor måste du köpa nya va? Annars tar dom slut väl? Och är inte det dyrt också, eller får du massor med pengar för varje använd trosa du sålt? 

Ursäkta alla frågor, blev nyfiken! 
  • Frontline
    Anonym skrev 2012-04-20 18:58:07 följande:
    Om du säljer dina trosor måste du köpa nya va? Annars tar dom slut väl? Och är inte det dyrt också, eller får du massor med pengar för varje använd trosa du sålt? 

Kolla länken som jag posta, där säljs det trosor från nån hundring till 400:-
    Köp ett par billiga trosor för 50:- plus lite frakt så går man ju iaf plus...
  • Anonym