• molie

Någon som handlat byxor från mamastore eller 4mom?

Var så trött på alla byxor förra graviditeten (inhandlade på HM) och har nu tittat runt lite på nätet efter lite bättre (vad jag tror i alllafall) kvalitet och passform.
    Är det någon som har handlat och som kan berätta för mig om ni är nöjda eller missnöjda?!

Vill gärna ha fler tips på sidor där de säljer mammakläder... Tack

• Svar på tråden Någon som handlat byxor från mamastore eller 4mom?
  • Pyret06

Jag har handlat på 4mom (direkt i butiken faktiskt, eftersom jag hälsade på vänner på Gotland, där företaget finns) och blev jättenöjd. Snygga kläder, kanske lite dyrare än HM, men klart jättebra kvalitet!

• Ille

Jag beställde en omlott top och ett par jeans med x-tra långa ben från 4mom.
    Tröjan är jag jättenöjd med, men jeansen motsvarade inte alls mina förväntningar. Skulle kunna hitta motsvarande jeans på marknad ( inget ont om marknader ) Jag menar bara att prismässigt är de alldeles för dyra.Smaken är ju delad och det finns säkert de som gillar dem, men är det något jag väljer att lägga pengar på för att få rätt passform, färg osv så är det just jeans så..

• annhan

Jag har köpt två par mammabyxor från 4mom.se och är jättenöjd! Bra service, snabb leverans, snygga byxor! Tummen upp med andra ord.

Svar på tråden Någon som handlat byxor från mamastore eller 4mom?