• happy 78

Bästa hotellet du varit på med barn.

Då det finns såååå många att välja på behövs lite hjälp. Vi tänkte åka i augusti eller september i en vecka. Är Grekland lagom varmt i september? Har varit på Kanarieöarna flera ggr och har du varit där så gärna tips på riktigt bra hotell.

• Svar på tråden Bästa hotellet du varit på med barn.
  • mytol

Vi var nyligen på gran canaria, arguineguin. Helt sjuuukt bra hotell om man reser med barn. Vi åkte med ving och bodde på deras sunwing resort och spa hotell. Vi hade deras sunwing inclusive som innabar frukost alla dagar, 5 av 7 luncher och 5 av 7 middagar. Passade oss utmärkt eftersom vi gärna gick ut å åt oxå. Man bör köpa nån form av inclusive i den staden för den är liten å svårt att hitta flera bra restauranger. har varit där förut på andra hotell.

lollo och bernie klubben var verkligen uppskattad av barnen.

helt toppen ställe! 

• happy 78

Har kollat på det stället o verkar som de ska renovera isommar men ska ringa o höra när de gör det...jag hat faktiskt varit där men det va mer än 20 år sen o då va det också bra . Kunde man ha rum med markterass eller nära poolen?

• mytol

Dom för det nu, 24 april och två månader framöver.

• mia maria

Det mest barnvänliga hotellet vi har bott på hittills har varit SunGarden SunPark Garden i Alanya, Turkiet med Ving.

Vattenpark, lekplats, fotbollsplan, barnklubb - ja, you name it!

Dock har vi bott på flera mindre hotell också, som även dem har varit barnvänliga, men SunPark Garden var verkligen perfekt om man reser med barn!
    Hade dock inte rest dit om jag rest ensam, då jag egentligen gillar mindre o genuinare hotell, men vill man ha en avslappnande semester med småbarn så är defenitivt SunPark Garden att rekommendera!

Svar på tråden Bästa hotellet du varit på med barn.