• Anonym (Ts)

Voxras påverkan på sexualdriften?

Började med Voxra för två veckor sen ungefär. Den sägs ju inte ha någon inverkan på sexet. Men jag undrar om den inte kan ha det på vissa ändå. För jag har tidigare nästan alltid onanerat en gång om dagen eller haft sex. Alltid kommit relativt fort och blivit jättevåt. Nu, sen en halv vecka tillbaks så blir jag inte blöt alls nästan och jag får kämpa för orgasmen i en halvtimme eller mer. Jag undrar om det beror på Voxra eller om det beror på att jag senaste veckan även ätit amoxicillin (penicillin) och panocod (värktabletter). Har svårt att acceptera att min förmåga att komma försämrats så pass. Finns det fler där ute?

• Svar på tråden Voxras påverkan på sexualdriften?
  • Anonym

för mig blev de tvärtom när jag började med Voxra. De höjde min sexlust och fick lättare orgasm, plus att de blev mycket skönare!  

• Anonym (Ts)
    Anonym skrev 2012-04-21 10:49:43 följande:
    för mig blev de tvärtom när jag började med Voxra. De höjde min sexlust och fick lättare orgasm, plus att de blev mycket skönare!  

Kan det bli såhär i en övergångsperiod tro?
  • bellzan
    Anonym skrev 2012-04-21 10:49:43 följande:
    Haha det enda som händer med mig med Voxra är just det, min sexlust höjdes jätte mycket och plötsligt tog det fem minuter för min pojkvän att ge mig orgasm, från att det tagit en halvtimme innan!!:o
    Klagar dock inte. Flört
    Klagar bara på att detta e det enda Voxra hjälpt mig med... Som om det var därför jag tog den. Inte direkt det som var problemet. :O
  • Anonym (Ts)

Det verkar bara ha varit just en övergångsperiod. Nu är sexlusten som vanligt igen  

Svar på tråden Voxras påverkan på sexualdriften?