• Anonym (hitta på)

Ska resa bort och vill göra något gulligt till min sambo, men vad?

Som rubriken berättar ska jag snart resa bort. Blir borta en hel månad och jag skulle vilja göra något gulligt som han kan se när jag är borta. Min sambo är riktigt duktig på sådana där små gulliga gester i vardagen och jag själv är sämre på det så det skulle kännas riktigt bra om jag för en gångs skull kunde hitta på någon rolig överraskning. 

Någon som har en idé om vad jag kan göra?  

• Svar på tråden Ska resa bort och vill göra något gulligt till min sambo, men vad?
  • Anonym (hitta på)

Glömde en viktig sak. Jag kommer nästan inte kunna ha någon som helst kontakt med honom under den här månaden, varken via mail eller telefon. 

• upponerw

Skriv små korta brev och lägg i kuvert. Ett gör varje dag eller för varje vecka eller liknande.

• funhouse

Du får göra samma sak som kronprinsessan o skriva 30 små brev (eller hur många dagar du nu ska vara borta) -ett för varje dag du är borta, som han får öppna ett per dag =)

• Anonym (M.)

Köp någon bok el liknande och packa in och lägg mellan handdukarna i skåpet. Så när han ska ta en ny handduk så finns den där med ett litet fint brev från dig!

• funhouse
    upponerw skrev 2012-04-21 18:06:23 följande:
    Skriv små korta brev och lägg i kuvert. Ett gör varje dag eller för varje vecka eller liknande.
    haha, kul att vi tänkte samma!
    Smart med ett brev i veckan, istället för varje dag om man har svårt att komma på 30 olika texter =)
  • Anonym

Kanske ta lite bilder av dig själv (kanske lite sexiga underkläder eller dig i ett skumbad där man anar lite eller vad han nu gillar?) Sen gör du iordning små brev med bilderna, kanske nån liten upphetsande berättelse om vad du gör i badet   och skriver datum när han får öppna...

• Anonym

Gör iordning en låda för varje lördagskväll innehållande en bra film, nåt gott att äta och dricka, kanske ett sensuellt foto på dig osv....

• Anonym (hitta på)

Oj, wow vilka bra idéer! Ni är ju grymma på det här! Skrattande

Brev för varje dag känns lite taget av kronprinsessan och att skriva ett för varje dag skulle bli lite svårt för mig tror jag. Men att skriva ett för varje lördag t.e.x skulle ju absolut vara både genomförbart och roligt!!!

Att lägga brevet tillsammans med något i en låda vore urbra! Önskar så att jag kunde ta några sensuella foton av mig, det var en riktigt bra idé för han skulle verkligen älska det! Men det finns ingen jag vågar be hjälpa mig med det och jag kan inte lista ut hur jag skulle kunna göra det på egen hand.
    Men något gott att äta och dricka kan jag absolut fixa fram och ladda lådan med. Någon mer idé på saker man kan fylla en "lördagslåda" med? Något som känns mysigt och fint?

Tusen tack för hjälpen!!!

Svar på tråden Ska resa bort och vill göra något gulligt till min sambo, men vad?