• Anonym (DR Queen)

Märkes kläder

Hej!Oskyldig

vad finns det för märkes kläder för barn?

jag ska snart ha barn och vill bara köpa dyra kläder.

minymo
    Meandi Me&I
    gant
    Lego
    molo
    zara
    mini rodini
    Calvin Klein
    Barbapapa
    Pop Polarn och Pyret
    laban
    mumin
    paul frank
    lundmyr of sweden
    ralph lauren
    burberry
    tommy hilfiger
    Lingon & Blåbär

vad finns det mer?
  • Svar på tråden Märkes kläder
  • Anonym

Vill du ha märkeskläder eller dyra kläder?

Du kan få köpa mina begagnade barnkläder när mitt barn vuxit ur dem för DYRA pengar!!!!!!!!!!

• amandaanderssoon
    Anonym skrev 2012-04-21 18:47:02 följande:
    Vill du ha märkeskläder eller dyra kläder?

Du kan få köpa mina begagnade barnkläder när mitt barn vuxit ur dem för DYRA pengar!!!!!!!!!!
    Haha samma här ;)
  • Dr Evans

Räknar du Zara, Barbapapa och liknande som dyra märkeskläder kan du ju lika gärna lägga till h&m på listan?

• Dr Evans
    DetGodaLivet skrev 2012-04-21 19:39:18 följande:
    Men det är ju helt olika stil på flera av de märken du nämner. Har du ingen egen smak utom att det ska vara dyrt?

Haha! Det behövs väl ingen stil... Bara det är dyyyyrt. Och då gör det ju inget om det är fult heller!
  • kackerlackan

Varför måste det vara dyrt?

• Suri

Klart du skall handla märkeskläder om du vill det! Kul ju. Jag älskar klassiska baby GAP och rekommenderar www.gap.eu leverans till din dörr på 2-3 dagar. Mycket erbjudanden och rabatter! Pop kvalité till HM priser typ.

• viseversa

Ha ha ja för ungen bryr sig säkert. Lite glassigare att spilla köttfärssås på en gant tröja än en från hm. Går inte bort i tvätten likförbannat. Enda skillnaden är att mamma slängt mer pengar i sjön på gant tröjan=)..

Jag köper dom kläder jag tycker är FINA. Sen var dom kommer ifrån spelar mindre roll. Har köpt en del dyra plagg men det var inte för att dom var just dyra utan för att dom var satans snygga=). Sen får jag ju räkna med att dom kan bli nerfläckade också. 

• Dr Evans
    Suri skrev 2012-04-21 19:43:55 följande:
    Klart du skall handla märkeskläder om du vill det! Kul ju. Jag älskar klassiska baby GAP och rekommenderar www.gap.eu leverans till din dörr på 2-3 dagar. Mycket erbjudanden och rabatter! Pop kvalité till HM priser typ.

Klart man ska shoppa vad man vill. Men är baby Gap verkligen vad man brukar kalla märkeskläder? Det är ju helt vanliga standardkläder från en stor kedja. Enda skillnaden från h&m och liknande är ju att det inte finns i Sverige.
  • Suri

Jadu, dr Evans, Inte vet jag, TS har ju nämnt många märken som inte är särskilt dyra och även de kommer från stora kedjor. Det är väl upp till TS att avgöra, jag bara gav ett tips. Något hon kanske uppskattar lite mer än ifrågasättande och onödiga kommentarer.

• Dr Börje

Men för h-e!!!!!!

Ett ord. Inget mellanslag. Ett ord!!!

• fortsätt paddla

Hur dyra ska det vara för att vara dyrt måste jag fråga då?

Svar på tråden Märkes kläder