• Anonym

Hur mycket gick DU ner på strikt vlcd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-21 21:49
    Pga att d blev nå fel med mitt inlägg så skriver jag igen. Jag undrar hur mycket ni gick ner på strikt vlcd? Jag gick för herrans massa år sedan ner 7 kilo på 3 veckor. Och ska nu köra 5 veckorå tänkte om ni har lust o dela erfarenheter. Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-21 22:44
    Verkar inte kunna svara via mobilen på normalt sätt. Jag vet nu hur jag ska äta dels för att gå ner i vikt samt o må bra. Men med mitt tålamod så vill jag bara ha en snabbkick i rätt väg vlcd. Produkterna kommer nu till veckan.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-23 00:18
    Hur svarar jag som vanligt med mobilen? Går inte för mig att skriva. Jag har köpt slanka nu väntar på paketet

• Svar på tråden Hur mycket gick DU ner på strikt vlcd?
  • Anonym

30kg men då hade jag nolltolerans på allt annat en vlcd vatten och te allt eller inget liksom, det var för 10 år sedan och jag har endast gått upp 1kg under dessa år men så hänger det på att veta hur man ska äta sen som håller restän av livet. Hur mycket ska du gå ner och när börjar du?

• stjierna

15 kg, när jag slutade gick jag upp 20 trots nyttig mat, normala portioner o ingeg sött.
    Nu äter jag LCHF och är nere på -14 igen, mätt o belåten!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 21:57:27 följande:
    30kg men då hade jag nolltolerans på allt annat en vlcd vatten och te allt eller inget liksom, det var för 10 år sedan och jag har endast gått upp 1kg under dessa år men så hänger det på att veta hur man ska äta sen som håller restän av livet. Hur mycket ska du gå ner och när börjar du?

jag väger nu 82 kilo. tänkte köra 5 veckor med vlcd (strikt) o sen fortsätta som jag gör nu, dvs bra kost o motion, har redan gått ner en del men vill för motivationens skull att det går lite snabbare.
  • emelielj

Ren kur fem veckor och -14 kilo, i december. Tog en paus över nyår men kom aldrig igång igen förräns nu. Gått upp 2 kilo av dom 14 jag tappade och Har precis börjat med vlcd nu och vill ner ca 10 kilo.

• Zvartaliljan

Ren kur 5 veckor, blandad kur 6 månader, gick ner 32kg. Har nu gått upp 20 av dessa igen men så är jag gravid i v.32 också...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 12:29:32 följande:
    jag väger nu 82 kilo. tänkte köra 5 veckor med vlcd (strikt) o sen fortsätta som jag gör nu, dvs bra kost o motion, har redan gått ner en del men vill för motivationens skull att det går lite snabbare.

Låter väl bra. Vad ska du köra för pulver?
Svar på tråden Hur mycket gick DU ner på strikt vlcd?