• Anonym (Sårad)

Drog en runk medans jag låg brevid

Hej, jag vet att det förmodligen är jag som överreagerar men känner mig så jävla sårad, vill bara skriva av mig lite. Jag och min sambo har ett väldigt bra sexliv i vanliga fall. Men nu när jag är gravid är jag inte så jätte sugen på att ha sex då jag har sån värk i kroppen (både ryggen och nedre delen av magen).. Han har sagt att han förstår det och vill inte göra mig illa men så i morse när vi har vaknat och ligger i sängen och "morgonmyser" lite kramar och gos så frågar han hur jag mår och jag svarar som vanligt att jag inte alls mår bra. då vänder han sig på rygg och vill inte gosa mer. Jag plockar upp telefonen och kikar FB och då märker jag hur täcket på hans sida börjar röra sig oväntat mycket för att man tex ska klia sig eller liknande, jag frågar vad han pysslar med.. Ingenting får jag till svar och så blir det stilla en stund tills jag känner hur det börjar röra sig igen och han flämtar till. Jag blev skit förbannad. Kunde inte idioten då istället ha väntat tills jag klev upp?! Han vet att jag mår jätte dåligt över att jag inte kan ha sex just nu och han vet att jag jätte gärna vill men jag kan inte för att det gör ont!  Jag flög upp från sängen och muttrade något om att han var en okänslig idiot. Jag tycker att han hade kunnat visa mig respekten och faktiskt väntat tills han var ensam eller  låtit bli.. 

• Svar på tråden Drog en runk medans jag låg brevid
  • Emmi27

Håller med att han kunde ha väntat, absolut. Eller gått in på muggen. Att han runkar är ju inte konstigt, men han behöver ju inte göra det bredvid dig och dessutom vara så, ursäkta, dum att han försöker ljuga om det.

• Manmbo

Vad är problemet? Jag förstår inte alls faktiskt. Hans sexualitet är i allra högsta grad normal och att onanera har ingenting med dig att göra, heller inte är det ett uttryck för att kränka sin partner.

Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • Anonym (Sårad)
    Manmbo skrev 2012-04-22 14:10:17 följande:
    Vad är problemet? Jag förstår inte alls faktiskt. Hans sexualitet är i allra högsta grad normal och att onanera har ingenting med dig att göra, heller inte är det ett uttryck för att kränka sin partner.
    Probelemet : Att han kunde visat mig mer respekt genom att vänta med att  onanera tills han var ensam, han vet att jag jätte gärna vill ha sex men inte kan.  Hur kul tror du då det är att ligga i sängen klarvaken brevid sin sambo och lyssna på vad han gör? När han dessutom inte kunde stå för vad han gjorde? Jag tycker att det var respektlöst. 
  • Anonym (gravid v13)

Är gravid jag med å får inte ha sex pga risk grav. Men ts jag ser inget fel i att min man rör sig själv, vi gör det även när jag är med. Kysser och smeker mig och jag kan röra han. Sex behöver inte vara penitrering utan kan vara så mycket mer. Ett tips när ni lägger er för kvällen smek han du, lovar att ni kommer få en underbar stund.

Och du Grattis till eran blivande lilla stjärna.  

• Maria1984

jag förstår hur du känner, jag och sambon har inte kunnat haft sex på flera månader pga min smärta, men han har accepterat det och säger att han väntar. men förstår att du känner dig sårad...kramar om

• ollebulle86

Jag hade inte heller uppskattat det, gravid eller ej. Han hade faktiskt kunnat vänta eller gått in i ett annat rum.

• Anonym (Sårad)
    Anonym (gravid v13) skrev 2012-04-22 14:17:10 följande:

Är gravid jag med å får inte ha sex pga risk grav. Men ts jag ser inget fel i att min man rör sig själv, vi gör det även när jag är med. Kysser och smeker mig och jag kan röra han. Sex behöver inte vara penitrering utan kan vara så mycket mer. Ett tips när ni lägger er för kvällen smek han du, lovar att ni kommer få en underbar stund.

Jag har inga som hellst problem med att han tillfredsställer sig själv jag tycker bara att läget vi var i i morse var lite fel... Först morgonmys och sen när jag inte kan ha sex då duger jag inte mer, vad i hela friden får dig att tro att jag så mkt som vill peta i honom då?  Vi brukar absolut ha mysiga stunder utan sex jag vet mkt väl att sex inte bara innebär penetrering  det var sättet han agerade på i morse som fick mig arg och att han sen ljög om det gjorde ju inte saken bättre. Det gav mig inte ens en chans att "delta" även om jag var så förbaskad att jag inte ens ville det. Hur som hellst tycker han hade kunnat vänta tills han var ensam
  • Anna Paulita

Jo, nog kunde han ha gått upp och gått in på toa, det kan jag hålla med om. Men gör inget drama av det här nu, skaka av dig det istället. Ingen i er relation gynnas över att du surar över att han tillfredsställer sig själv.

Du kan väl, när du inte är sur längre, bara be honom sköta det mer diskret.

• Anonym (Sårad)
    Anonym (gravid v13) skrev 2012-04-22 14:17:10 följande:

Glömde ju tacka och gratulera er! ;)  
  • Manmbo
    Anonym (Sårad) skrev 2012-04-22 14:15:42 följande:
    Probelemet : Att han kunde visat mig mer respekt genom att vänta med att  onanera tills han var ensam, han vet att jag jätte gärna vill ha sex men inte kan.  Hur kul tror du då det är att ligga i sängen klarvaken brevid sin sambo och lyssna på vad han gör? När han dessutom inte kunde stå för vad han gjorde? Jag tycker att det var respektlöst. 
    Du ville ha åsikter och tankar kring hur du känner och jag gav dig en, förvisso inte lik den andra då fått men inte förväntar man sig väl endast medhåll när man ställer sig en fråga . För mig är onani inget man i en relation måste sköta dolt och privat. jag och min man är privata tillsammans och jag känner ingen missunnsamhet om han kan och inte jag. hade det varit jag hade jag antagligen blivit tänd av situationen och smekt mig själv och därmed gjort det en skön stund tillsammans.
    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
Svar på tråden Drog en runk medans jag låg brevid