Drog en runk medans jag låg brevid
Hej, jag vet att det förmodligen är jag som överreagerar men känner mig så jävla sårad, vill bara skriva av mig lite. Jag och min sambo har ett väldigt bra sexliv i vanliga fall. Men nu när jag är gravid är jag inte så jätte sugen på att ha sex då jag har sån värk i kroppen (både ryggen och nedre delen av magen).. Han har sagt att han förstår det och vill inte göra mig illa men så i morse när vi har vaknat och ligger i sängen och "morgonmyser" lite kramar och gos så frågar han hur jag mår och jag svarar som vanligt att jag inte alls mår bra. då vänder han sig på rygg och vill inte gosa mer. Jag plockar upp telefonen och kikar FB och då märker jag hur täcket på hans sida börjar röra sig oväntat mycket för att man tex ska klia sig eller liknande, jag frågar vad han pysslar med.. Ingenting får jag till svar och så blir det stilla en stund tills jag känner hur det börjar röra sig igen och han flämtar till. Jag blev skit förbannad. Kunde inte idioten då istället ha väntat tills jag klev upp?! Han vet att jag mår jätte dåligt över att jag inte kan ha sex just nu och han vet att jag jätte gärna vill men jag kan inte för att det gör ont! Jag flög upp från sängen och muttrade något om att han var en okänslig idiot. Jag tycker att han hade kunnat visa mig respekten och faktiskt väntat tills han var ensam eller låtit bli..