Pitbull/Amstaff
Jaha...jag som aldrig mera skulle skaffa hund efter att vi fick avliva våran älskade Nero som blev 12 år gammal.
Nu har jag en chokladbrun/vit 9 veckors underbar valp av pitbull/amstaff
fullrulle hela dagarna
Jaha...jag som aldrig mera skulle skaffa hund efter att vi fick avliva våran älskade Nero som blev 12 år gammal.
Nu har jag en chokladbrun/vit 9 veckors underbar valp av pitbull/amstaff
fullrulle hela dagarna
Turbo och hans nya kompis Katchi

Åhhh sötis
Jag har en Pitbull/ Amstaff flicka som är 7 månader , hon heter Tequila och är aldeles underbar
Lägger in en bild sen när jag är vid datan
.
Är det din första Pitbull/ Amstaff ?

Gud vilka fina! :)
Hej !
Vi har en underbar amstaff/pitbull tik på 8 mån som vi behöver hitta en dagmatte/husse till en tid framöver .
Tiderna vi behöver hjälp med är mån- fre ca kl 07.30 - ca 17.00 .
Vi bor i Solna , vi betalar 1500 kr i månaden .
Tequila är en glad och snäll tjej mot båda människor och hundar
Hör gärna av dig om du undrar nått eller är intresserad
Mvh Tequila med matte
Här kommer en bild på våran älskling 

Tack
Ja vi har en annons på blocket men det är nästan bara väldigt unga som svarar , och det är ju svårt att veta om dom fixar en så pass krävande ras .
och facebook har jag inte .

såååååå gott
såååååå gott 
vi arbetar ju för fullt med henne för att hon ska bli en superhund

oh scary! din hund ser precis ut som alexis, en hund jag var dagmatte åt! hon och kompisen norton älskade jag=)
vi håller på för fullt med att hitta en dagmatte eller husse vi ! och det är inte lätt tyvärr
Hoppas att ingen tar illa upp av att jag ställer den här frågan.
Nu har ni ju skrivit att det är blandras redan, men vilka linjer med PB blod finns i hundarna?
Katchis mamma är en pitbull black jack och hans pappa pit bull red nose/amstaff

Nä men vilka fina vovvar ni har :D vi har en amstaff pojk på 11 månader :) dock så vet vi inte med 100% vad han är. Uppfödaren sa att han är bara amstaff men jag tycker han ser liten ut för att vara 11 månader