När ingenting är roligt längre...
Ingenting är roligt längre. Ingenting inspirerar mig längre... Helst av allt vill jag bara ligga i sängen och bara vara ifred. Jag orkar nästan ingenting, är helt energilös! Gråter över det minsta lilla. Ser ingen mening med livet mera.
Jag känner nästan inte igen mig själv längre.
Förut var jag en sån glad och social person. Jag tränade flera gånger i veckan ( som joggning, gym och dans). Min energi var på topp! Numera... Orkar jag ingenting. Jag vill helst inte ha kontakt med någon alls. Bara vara ensam. Har slutat med träning. Det enda jag äter och dricker är coca cola och någon godisbit och chips.
Det enda jag (än så länge) är mitt yrke, konstigt nog. (Ett serviceyrke, där jag träffar mycket människor varje dag) . Där är jag som en helt annan person. Försöker visa ett glatt yttre, men inom mig är det en person som bara gråter och vill bort från allt...
Jag har sökt hjälp hos min husläkare när jag fick nån form av ångest eller panikattack för någon månad sedan, men det var inte mycket till hjälp. Jag förstår inte vad det är för fel på mig... Vart är mitt gamla jag? Jag vill inte vara ledsen och ensam.