• Anonym (Prutt Lisa)

    Tycker ni det är kul att fisa högt?

    Måste erkänna att jag är lite nyfiken på hur andra tänker om det tabubelagda ämnet fisar:).

    Jag tycker det är så barnsligt kul att lägga av ljudliga fisar. Så fort jag känner att en fis är på gång trycker jag ofta ut den så högt det bara går bara för skojs skull ( när jag är ensam så klart ) . På mornarna när jag trycker ut alla gaser som samlats under natten kan det låta sjukt högt:). Är det fler som tycker det är så barnsligt kul?   

  • Svar på tråden Tycker ni det är kul att fisa högt?
  • Anonym

    ja när jag är ensam gör jag så men det är jobbigt när man har sin kille som sover över hos en. Att behöva hålla in alla fisar, jättejobbigt och svårt.

  • Anonym (Psycho)

    Det där gör jag någon gång då och då.

    Man när jag har lagt en tyst fis som luktar, då lyfter jag alltid på täcket för att kontrollera hur den blevSkämsSkäms

    Är det en fis som kan döda känns det på något vis tillfredsställande....

  • Anonym

    Ja haha och sambon och jag garvar ihjäl oss. Han har en förmåga att göra det helt utan avsikt, typ när han böjer sig fram, vänder sig i sängen eller som för några dagar sen när han skulle nysa haha, det kom ingen nys det kom en fjärt istället.

  • Anonym (Prutt Lisa)

    Blir riktigt nöjd när jag släpper morgonfisar som låter som en riktig bastuba. Glad

  • Queenie70

    Ja väldigt. Och ännu roligare är det när min 3 åring skäller på mig och säger: Du får INTE prutta i MITT RUM!! NU GÅR JAG!!

  • spillerkillern

    Jag tycker det är hysteriskt kul så fort någon fiser, skrattar högt varje gång min sambo släpper sig, även om situationen inte är den bästa! Men jag skulle aldrig släppa mig själv så någon annan hör.

  • Emmi27
    Queenie70 skrev 2012-04-22 20:56:14 följande:
    Ja väldigt. Och ännu roligare är det när min 3 åring skäller på mig och säger: Du får INTE prutta i MITT RUM!! NU GÅR JAG!!

    Hahaha gud vad roligt :D
Svar på tråden Tycker ni det är kul att fisa högt?