• Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Teknik: Del 1
  • Blöjor111111

4 av 10. Är ingen teknik intresserad...
    Har lärt mig något nytt i alla fall.

• sharatec

6 av 10. Ungefär vad jag väntade mig, eller rentav aningen bättre. Jag suger på teknik. :) Bra quiz!

• DetLillaÄcklet

9 av 10. Är rätt ointresserad egentligen av teknik, men sambon och bröderna tjattrar ju om sånt konstant. Skrikandes

• cloudberry79

Alla frågor var plättlätta utom den med ljudenheterna, det är jag så obrydd i att jag bara gissade rätt mellan de två alternativ som var rimliga.

Sur, grinig och på smällen.
  • SHAKAWKAW
    Ditt bästa resultat är 7 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Jag känner mig hyfsat nöjd med det faktiskt.
  • Toboas

9/10 - Det där med högtalare visste jag redan att jag inte visste Skrattande

• M C

8 rätt - för naturligtvis går aldrig mina chansningar hem. VPN och den sista. Grrr.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • annca

9/10. Wikin missade jag. Fy på mig. Detta är ju mitt jobb och min utbildning ju!

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Mercurialis

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 23 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.

Riktigt nöjd med det resultatet med tanke på hur ointresserad jag är av teknik

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Elaifiknow

8/10 och det här är verkligen inte mitt område - lätta frågor?

• Pimpinellan

6 av 10 för att vara total datoridiot är rätt bra ändå. "Kunde" typ två frågor... Man kan verkligen inte vara mer ointresserad av sånt här än vad jag är!

• Anton Chigurh

Det gick ju helt okej här, men på trean, HDD en typ av minne det också, RAM är arbetsminnet, HDD lagringsminnet, så båda är minnesplatser, den ena tillfällig...den andra mer permanent.

Eller hur, CGS ??? 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anova

Ditt resultat: 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger

Var osäker på första och sista frågan, men lyckades få rätt genom en stor del tur.
    En gammal datorteknisk utbildning samt jobb som ljudtekniker hjälpte massor på traven.   

Svar på tråden Teknik: Del 1