Har varit medlem på sats, och detta för att de just erbjöd minisats. Jag är ensamstående, och detta skulle liksom vara min enda chans att träna alls. Sonen gillade att vara där, och frågade ibland mig om vi inte skulle ta o åka till sats, vilket bidrog till min motivation :)
Numera har jag dock hoppat av. Anledningen är att det just kändes stressigt i vardagen, hämta på dagis vid 16.00, och skulle man pricka in ett pass så var det ju oftast mellan 17.00 - 18.00 som blev aktuellt. Svårt att hinna få i sonen middag innan och för sent efter... Alltså satsade jag på att träna på helger istället. Det var lagom, han tyckte bara att det var kul att leka där 1,5 timme en lördag eller söndag. För min del blev det ekonomiskt ohållbart att betala 600 kr/mån för att lyckas träna 4 ggr per månad. Trist, men sant.
Jag tycker inte man ska döma andra föräldrars val alltför hårt. Om detta är enda möjligheten att träna, så är det väl bra om det funkar. Men om det hade funnits en pappa med i bilden, så hade jag nog föredragit att träna senare på kvällen då han kunnat ta hand om läggning.
Prova om du är sugen. De brukar vara schyssta och erbjuda ett par gratis prova-på-veckor om man förklarar att man vill testa om det funkar för barnet.