• Exilgöteborgaren

    Hitta nya vänner i Skåneland?

    Okej, that's it.

    Nu är jag rätt less på att känna mig ensam och söker således vänligt sinnade själar att umgås med.
     
    Jag är ett stycke exilgöteborgare på snart 30 som nu efter skilsmässan nu inser att jag är rätt ensam, när jag inte umgås med lilltjejen, och jag tycker det hade varit riktigt gediget att stifta lite nya bekantskaper

    Såg att det fanns en del gamla trådar med samma tema men de verkar änna ha dött ut så därför tyckte jag det var på sin plats med en ny och fräsch.

    Jag bor i en håla en bit utanför Lund och utbudet av sociala evenemang som passar folk under 75 här är hyfsat lätträknade, däremot har jag den stora äran att ta mig till och från Malmö varje dag eftersom jag jobbar där.

    Så, känner du/ni/alla att det kunde vara fint att bara träffas och sparka boll, äta hamburgare, diskutera faderskapets helgedom, puzzla eller vad som helst så kom igen :) 
  • Svar på tråden Hitta nya vänner i Skåneland?
  • Nalle87

    Tjabba, Jag är 24 år och bor strax utanför Helsingborg, fast åt andra hållet asså om man åker från malmö. Har inte heller så mycket för mig. Akicka ett meddelande :P

  • 3 barn i 2 an

    Hej jag bor i Kävlinge 43 år med 3 barn.

    Har mamman tagit barnet eller är ni överens med hur mkt du ska ha henne?

    VH Stefan...   

Svar på tråden Hitta nya vänner i Skåneland?