• Sassi03

P Tracker Lite

Har sedan några månader tillbaka laddat hem till min iphone "PTrackar Lite" Det är en app som man kan skriva in när mensen startat samt när den slutar så räknar appen själv när du kommer att ha nästa mens samt ägglossning mm.. Man kan även lägga in när man haft sex mm.. Någon annan som har den appen? Funkat bra för er??

• Svar på tråden P Tracker Lite
  • Bublanski

Jag ÄLSKAR den appen! Skulle inte klara mig utan den känns det som Glad

Det finns ju en kalender i den där man kan se vilken cykel-dag man är på och man kan lägga in anteckningar. Jag brukar skriva in när jag har haft ÄL-flytningar, om jag tagit ÄL-test och resultatet på dessa, när jag haft mensvärk osv.

Verkligen superbra för att hålla koll. Dessutom gillar jag att man kan ställa in lutealfasen om man vet med sig att den är kortare eller längre än standard och att den har ett graviditetsläge så om/när man blir gravid börjar den räkna ner till BF.

• Tutilure

Jag har den och jag tycker den är jättebra!

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Rufsi 406

Har provat flera men återkommer alltid till P tracker. Man kan även ha den som widget så står det vilken dag man är på och om man är fertil.

• Snoddas83

Bääästa appen jag har! Stenkoll på mensen! Jag har haft strul med oregelbunden mens så då har appen varit kanon för att ha koll på hur många dagar som gått och ungefär när nästa kommer! Vet exakt när jag haft sex och så vidare! Kanon att man kan klicka i symtom tex ömma bröst mm! Den får 5 av fem solar av mig! :) jag har köpversionen! Det är värt det!

• Lajkie

Jag använder den sen november! Kanooon! Har köpt betalversionen, helt klart värt det:) full koll!

• liten giraff

Vad får man mer i betalversionen? Ägglossningen räknas ju ut automatiskt om man fyller i när mensen startar.. testar man med stickor och ser att äl är en annan dag, går det att ändra själv då? Verkar vara en app alldeles i min kontrollfreakiga ordningochreda-smak :)

• Rufsi 406

Det går även att ställa in påminnelser för när mensen/äl väntas.

• mlovef

Älskar den, vet precis vilken dag mensen kommer om det är sen eller inte, även ÄL har man koll på

Svar på tråden P Tracker Lite