• Anonym (Patrik 41,5)

Vilka män vill du se med stånd

Finns olika åsikter bland tjejerna här vilket som är sexigast bland männen, kläder på eller naket.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka män vill du se med stånd
  • Anonym (Ingen)

Inte någon. Men rent allmänt är det sexigare med påklätt än med naket. På karlar alltså.

• view

Med kläder killar är fula nakna med ett stånd rakt ut

• Little Miss Fucking Sunshine

Generellt sätt är jag ju helt för att man har kläder på sig så alternativet "alla" går ju bort direkt. 

Menar du att män då ska klä av sig när de har stånd? Och att man som kvinna kan välja ut vilka som ska få klä av sig och vilka som ska behålla kläderna på? Eller är det en nudist-utopi? 

Så många frågor... 

Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • Sara  K

öh... orkar inte ens komentera det här över. När jag träffar min kille så får han gärna ha största ståndet naken *S* , det är både sexigt påklätt och avklätt..  smaken är som baken gällande vem men gissar på att de flesta inte har något emot att män åtrår dom med något som pekar rakt ut ibland :) sen beroende på sammanhanget med kläderna på eller av

• Anonym

Blir man sådär när man är över 40 eller är man sån jämt.jjaja lite ful fråga. Det fanns en kille (Patrik heter han) på 13 år när jag var ung som var fasligt intresserad av tjejer. Hade inget annat intresse. På hans facebooksida skriver han women som intresse.  Ränderna går väl aldrig ur. Män ska vara påklädda tycker jag.

• Anonym

Den man jag ska ha sex med. Resten av den manliga befolkningen kan behålla kläderna på.

• Anonym (tanten)

Jag ser mycket gärna män med stånd, tycker det är superupphetsande. Älskar den nakna manskroppen. Men inte alla, inte min släkt eller fula gubbar!

• Larvig
    Anonym skrev 2012-04-25 19:23:59 följande:
    Den man jag ska ha sex med. Resten av den manliga befolkningen kan behålla kläderna på.
  • Anna Paulita

Alltså, jag föredrar nog män i kläder. Eller iallafall i kalsonger, just helt nakna män med den enögde ormen i givakt är inte alltid jättehett. Tycker nakna kvinnor är betydligt vackrare än nakna män. Dock inte spretande kvinnor....

• Trust me
    Anonym skrev 2012-04-25 19:23:59 följande:

Byt kön i det jag citerar så håller jag med.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • skitsnyggkille
    Anna Paulita skrev 2012-04-25 21:25:42 följande:
    Alltså, jag föredrar nog män i kläder. Eller iallafall i kalsonger, just helt nakna män med den enögde ormen i givakt är inte alltid jättehett. Tycker nakna kvinnor är betydligt vackrare än nakna män. Dock inte spretande kvinnor....
    Kan jag hålla med om. Däremot så tror jag ni kvinnor har svårare att generalisera och att kunna säga att ni hellre ser nakna män gå runt på stan och bli attraherade av dem på ett eller annat sätt. En tjej kan mer eller mindre väga 45-85kg och fortfarande attrahera många män oavsett om hon skulle gå runt naken. En kille däremot på 65-125kg kan skifta och se jäkligt annorlunda ut.. smal-fit/tränad-vältränad-överviktig-storstark-tjockisfet. Vi killar har svårare att bibehålla den -> generella<- fysiskt attraktiva attributen som större delen av den kvinnliga befolkningen anser vara snyggt. (Nu pratar jag enbart om det visuella)

Visst att gå runt med snorren framme ser jag ingen fördel med... eller ptja kan vara bra när man håller på med sådant här :p 
    Edit, vet inte om man får länka till något pronografiskt så skriver istället. Snubben spelar fejkpiano med sin penis
  • Anonym (Patrik 41,5)

Jag var för kort och otydlig. Jag menade om ni såg en attraktiv man på bussen  på vintern, höljd i allahanda värmande klädespersedlar, om ni då klädde av honom i fantasin och var nyfiken på hur han såg ut naken med erektion.

Vi gubbar,  killar etc , gör ju ofta det i fantasin

• Khaleesi
    Anonym (Patrik 41,5) skrev 2012-04-26 12:41:29 följande:

Jag var för kort och otydlig. Jag menade om ni såg en attraktiv man på bussen  på vintern, höljd i allahanda värmande klädespersedlar, om ni då klädde av honom i fantasin och var nyfiken på hur han såg ut naken med erektion.

Vi gubbar,  killar etc , gör ju ofta det i fantasin

Skulle aldrig falla mig in. Däremot kanske jag fantiserar om hur han doftar, eller hur det skulle kännas att ha hans händer på mig kropp.
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anonym (Patrik 41,5)
    Khaleesi skrev 2012-04-26 12:45:34 följande:
    Skulle aldrig falla mig in. Däremot kanske jag fantiserar om hur han doftar, eller hur det skulle kännas att ha hans händer på mig kropp.

SÅG" MIN "TJEJ på bussen igen.  Brukar bara se henne under vinterperioden. För på sommaren cyklar jag. Jackan var lite tunnare så jag kunde ana bröstens rundning.  Jag har sett henne på Maxi också tillsammans med pojkvännen ?  ( kan ha varit brosan i stället?).
      Jag får se till att ta bussen när det är en verkligen het dag. DÅ kan jag se hur hon ser ut lättklädd.   Hade jag varit singel och 10 år  yngre skulle jag stöta på henne och förföra henne. 
  • Anonym
    view skrev 2012-04-25 12:47:55 följande:
    Med kläder killar är fula nakna med ett stånd rakt ut

Vilka killar umgås du med, som har sitt stånd rakt ut?
  • Khaleesi
    skitsnyggkille skrev 2012-04-26 01:30:32 följande:
    Kan jag hålla med om. Däremot så tror jag ni kvinnor har svårare att generalisera och att kunna säga att ni hellre ser nakna män gå runt på stan och bli attraherade av dem på ett eller annat sätt. En tjej kan mer eller mindre väga 45-85kg och fortfarande attrahera många män oavsett om hon skulle gå runt naken. 
    Nejdå, vi generaliserar precis lika mycket. Det är bara det att regeln är att en naken karl INTE är upphetsande. Det fåtal som man faktiskt skulle uppskatta att se nakna är undantaget som bekräftar regeln. För män verkar det vara helt omvänt förhållande.
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anonym (Patrik 41,5)
    Khaleesi skrev 2012-04-29 00:29:49 följande:
    Nejdå, vi generaliserar precis lika mycket. Det är bara det att regeln är att en naken karl INTE är upphetsande. Det fåtal som man faktiskt skulle uppskatta att se nakna är undantaget som bekräftar regeln. För män verkar det vara helt omvänt förhållande.

Om du datar en kille kanske du ville veta om han haden en extrem kuk på något sätt?
  • Trust me
    Anonym (Patrik 41,5) skrev 2012-04-30 12:53:13 följande:
    Om du datar en kille kanske du ville veta om han haden en extrem kuk på något sätt?
    Det var nog det enda hon inte ville se. Khaleesi är nog inte typen som går på frekshows om hon har ett val.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
Svar på tråden Vilka män vill du se med stånd