Vilka män vill du se med stånd
Finns olika åsikter bland tjejerna här vilket som är sexigast bland männen, kläder på eller naket.
Finns olika åsikter bland tjejerna här vilket som är sexigast bland männen, kläder på eller naket.
Inte någon. Men rent allmänt är det sexigare med påklätt än med naket. På karlar alltså.
Med kläder killar är fula nakna med ett stånd rakt ut
Min sambo ikväll
Generellt sätt är jag ju helt för att man har kläder på sig så alternativet "alla" går ju bort direkt.
Menar du att män då ska klä av sig när de har stånd? Och att man som kvinna kan välja ut vilka som ska få klä av sig och vilka som ska behålla kläderna på? Eller är det en nudist-utopi?
Så många frågor...
Inte nån tack... tycker inte det är särskilt sexigt faktiskt
öh... orkar inte ens komentera det här över. När jag träffar min kille så får han gärna ha största ståndet naken *S* , det är både sexigt påklätt och avklätt.. smaken är som baken gällande vem men gissar på att de flesta inte har något emot att män åtrår dom med något som pekar rakt ut ibland :) sen beroende på sammanhanget med kläderna på eller av
Blir man sådär när man är över 40 eller är man sån jämt.jjaja lite ful fråga. Det fanns en kille (Patrik heter han) på 13 år när jag var ung som var fasligt intresserad av tjejer. Hade inget annat intresse. På hans facebooksida skriver han women som intresse. Ränderna går väl aldrig ur. Män ska vara påklädda tycker jag.
Den man jag ska ha sex med. Resten av den manliga befolkningen kan behålla kläderna på.
Jag ser mycket gärna män med stånd, tycker det är superupphetsande. Älskar den nakna manskroppen. Men inte alla, inte min släkt eller fula gubbar!
Alltså, jag föredrar nog män i kläder. Eller iallafall i kalsonger, just helt nakna män med den enögde ormen i givakt är inte alltid jättehett. Tycker nakna kvinnor är betydligt vackrare än nakna män. Dock inte spretande kvinnor....
Jag var för kort och otydlig. Jag menade om ni såg en attraktiv man på bussen på vintern, höljd i allahanda värmande klädespersedlar, om ni då klädde av honom i fantasin och var nyfiken på hur han såg ut naken med erektion.
Vi gubbar, killar etc , gör ju ofta det i fantasin
Jag var för kort och otydlig. Jag menade om ni såg en attraktiv man på bussen på vintern, höljd i allahanda värmande klädespersedlar, om ni då klädde av honom i fantasin och var nyfiken på hur han såg ut naken med erektion.
Vi gubbar, killar etc , gör ju ofta det i fantasin