• Anonym (tjej37 år)

förvirrad rädd

måste bara skriva av mig lite har på sista tiden blivit så osäker och förvirrad på vad jag vill med livet. Är sambo med en man sen flera år tillbaka och jag älskar honom och vill inte ha någon annan men samtidigt har jag blivit så nyfiken på tjejer..känner mig så förvirrad ibland..drömmer om att få va med en tjej men jag vill inte va otrogen heller. Är jag bisexuell eller bara allmänt förvirrad..:(

• Svar på tråden förvirrad rädd
  • Anonym

Om du älskar din sambo och är lycklig med honom så kan du egentligen inte göra så mycket åt saken (såvida ni lever i ett monogamt förhållande). Att fantisera om tjejer (eller vad det nu än må vara) behöver inte vara mer än just fantasier. 

Är du intresserad av någon speciell eller handlar det enbart om sexuella känslor för tjejer i allmänhet? Att vara bisexuell och tillsammans med en man är ju inte oförenligt. 

Om jag var i din sits skulle jag nog bara vänta ut det/se vad det utvecklas till. Fantasierna kan vara övergående. Om du skulle bli upp över öronen förälskad i en tjej så får du ta ställning till hur du vill leva ditt liv då.

• Anonym (tjej37 år)

tack för ditt svar :) jo det är väl säkert bäst att vänta ut det för jag vill som sagt inte lämna min sambo heller eftersom jag älskar honom så grymt mycket. Det  kanske är sånt här som händer ibland. Jag har inte varit förälskade i någon tjej det kanske är bara det sexuella jag är nyfiken på.

• toccata

Jag tänker nog lite så att man ska prova om man får möjlighet även om det bara handlar om sex.

Du kan ju också prova att prata med din partner om det. Vem vet Flört ?

• bobobo

I samma sits. Kan inte sluta fantisera om andra tjejer. Jag är otrogen i tankarna, när jag går runt och spanar in tjejer...

Svar på tråden förvirrad rädd