• Yasmin

    hej! söker kompisar .........

    Skämshejjjjj igen ! jag är en mamma med två barn är gift jobbar inte ,har en flicka som är 12 år pojke 8 snårt fyllar han 9 år i 30 juni ,vill jätte gärna träffa nya kompisar som är mamma lädigt och har barn som är nästan lika ålder som mina barn, vist jag är gift och har ansvar till barnen. men älskar gå utt på promenad gå till stan ficka eller resa nåstans med barnen äta i resturang ,hitta på nåt bio grill skulle vara jätte kul ,jag känner mig altid ensam vill ha nån att prata med har inget familj här inget slekt ,bara jag och mina barn min man,så är det med mig när jag vaknar barnen gå till skolan jag äter frukost städar litten sen fins det inget att göra tänker gå utt men med vem har inget kompisar och så går mitt liv vidare varje dag har blivet trot från den här livet att vara sj hema min man jobbar på morgonen till kväll samma rotin,vem vill gärna bli kompis med mig skulle bli jätte glad att omgås med några kompisar och göra nåt kull,tack för alla som läser och svara migHjärta
  • Svar på tråden hej! söker kompisar .........
Svar på tråden hej! söker kompisar .........