• Anonym

hur få sprut orgasm som tjej

Hur får man det bästa sätten att lyckas med det?

• Svar på tråden hur få sprut orgasm som tjej
  • Smecker

Genom att söka på de andra 9999 trådarna om sprutorgasmer.

I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Anonym (squirting girl)

Hejsan
    Det finns olika sorters gpunktstavar som man kan uppnå denna effekten med...
    Sen även en kille med bra fingerkänsla kan fixa detta..

har du en pojkvän så kan han nästa gång han fingerpullar dej böja sina fingrar inne i slidan..
    Där skall han känna en "boll" eller "knöl"...
    Skulle han ha svårt att hitta den kan du hosta till lite, då kan killen känna den...

Jag var ingen sprut-tjej förrän efter jag födde min son för snart 5 år sen..
    Efter det började jag få sprutorgasmer varje gång jag onanerade eller blev fingerpullad..
    Även vid vaginalt sex kunde jag få de...

Jag får sprutorgasm 9 av 10 gånger.. Härligt är det..

Här kommer lite tips...

Se till att du har varit och kissat innan ni/du börjat utforska detta..
    Risken är att du kissar på dej annars...

Täck över soffa/säng/fotölj med sopsäck och en handduk över, alt köp plastad frotte..
    Finns på ikea på barnavdelningen..

Gillar du/ni att det blir vått och härligt, skaffa ett latexlakan..

Lycka till!!

// Mia

• Xpando
    Anonym (squirting girl) skrev 2012-04-26 14:06:16 följande:
    Hejsan

har du en pojkvän så kan han nästa gång han fingerpullar dej böja sina fingrar inne i slidan..
    Skulle han ha svårt att hitta den kan du hosta till lite, då kan killen känna den...

Efter det började jag få sprutorgasmer varje gång jag onanerade eller blev fingerpullad..

Här kommer lite tips...

Täck över soffa/säng/fotölj med sopsäck och en handduk över, alt köp plastad frotte..

Lycka till!!

// Mia
    Tack för en bra förklaring
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (squirting girl) skrev 2012-04-26 14:06:16 följande:
    Hejsan

Här kommer lite tips...

Lycka till!!

// Mia
    Mia!

Tack för beskrivningen men jag blir lite orolig över det du skriver om att kissa på sig. Finns det verkligen en risk för att göra det? Själv har jag svårt för att kissa precis efter sex, pga upphetsningen och att klitoris är så svullen då. Jag har hört att man inte KAN kissa på sig under sex, och att det inte är kiss som kommer vid fontänorgasm.

Nej man kan inte kissa på sig under sex, MEN det är bara Just in case =)
    Speciellt vid fingerpullning då urinblåsan trycks fram en bit om man inte har varit och kissat innan.. Då kan killen eller staven råka peta till och reta den...

Samma vid förlossning, där är det kissa 1000 ggr och lavemang som gäller om man inte vill göra ner sig ;)

Xpando skrev 2012-04-26 14:23:37 följande:
    Tack för en bra förklaring
    Varsågod =)

O vid en sprutorgasm är det en helt vanlig klar vätska som kommer...

• Anonym (oxå)

Vi vill också testa att tänja över gränserna någon gång...
    Jag har hittat en längre video på nätet, som är en sorts G-punkt-guide... Den är mycket bra, men vi har inte hunnit kolla på den än.. Tänkte att det kan vara ett sätt att komma igång med på något sätt

• Qliana

I Fråga Olle i veckan som var/är (?) så demonstrerades just sprutorgasmer.

• Xpando
    Anonym (squirting girl) skrev 2012-04-26 15:05:26 följande:
    Varsågod =)

När jag masserar min frus g-punkt med mina fingrar så känner jag helt klart punkten MEN hur mycket tryck ska jag ha? Är det precis när hon få orgasmen som jag ska trycka mer?
    Xpando skrev 2012-04-27 08:52:02 följande:
    När jag masserar min frus g-punkt med mina fingrar så känner jag helt klart punkten MEN hur mycket tryck ska jag ha? Är det precis när hon få orgasmen som jag ska trycka mer?
    När du fingerpullar henne skall du bara ha fingrarna pressade uppåt..
    det behövs inte så mycket tryck, det räcker med smekningarna som kommer från fingarna..

Du kan ju börja med att pulla henne lite sakta.. Reta upp henne.. Öka till snabbt, och sen till långsamt igen...
    Sen när du märker på henne att hon är rejält kåt och inte kan bärga sig mer så pullar du henne snabbt igen tills hon kommer..
    Ibland går det på ett par sekunder, ibland upp till en minut innan hon sprutar...

Lycka till!!

// Mia
  • Anonym

Hur får man en tjej att få squirt / sprut orgasm?

• Anonym

Trycker man uppåt??
    Jag såg igår litegran i fråga Olle, Porrsjärnanan Ron Jeremy ,stoppade in två fingrarar ,i olika tjejers fitta.
      Han smeckte på något sätt inåt i.
    Knappt en minut tjejerna började spruta ut kraftig  Tjejerna verkade vara gifta och de hade med sig sina män,men Ron Jeremy gjrorde det framför de,medan de män tittade och uppskattade det hela.

som jag skrev,jag förståd inte riktig hur Ron Jeremy gjorder det hela?
    Är  det nån som vet ?

• Anonym (Våtsex)
    Anonym (squirting girl) skrev 2012-04-26 15:04:35 följande:
    Nej man kan inte kissa på sig under sex, MEN det är bara Just in case =)
    Speciellt vid fingerpullning då urinblåsan trycks fram en bit om man inte har varit och kissat innan.. Då kan killen eller staven råka peta till och reta den...

Samma vid förlossning, där är det kissa 1000 ggr och lavemang som gäller om man inte vill göra ner sig ;)
    Visst kan man kissa när man har sex, både killar och tjejer kan det. Många har svårt för att göra det, dels är kroppen inställd på sex, dels har vi lärt oss att enbart kissa på toaletten. Men om man inte kan, kan man lära sig. Jag och en del andra gillar våtsex, några för att det är härligt varmt och vått, andra säger sig tända på kiss i sig. Frågan är ju sedan vad en sprutorgasm innehåller för vätska. Jag har sett många tjejer som påstått sig få sprutorgasm, och det kan vara väldigt stora mängder. Jag har ingen aning, men tycker ändå att det är märkligt att läkarkåren forfarande inte hittat någon blåsa där denna vätska samlas. Eller menar man att kvinnokroppen under bråkdelen av en sekund, producerar uppemot en deciliter vätska som sprutar ut? Kiss är ofta både luktfritt och genomskinligt det också. Men visst, jag har aldrig sett någon tjej kissa i samma fart, som när hon sprutar.
  • Anonym (J)
    Anonym (Våtsex) skrev 2013-01-11 17:00:47 följande:
    Visst kan man kissa när man har sex, både killar och tjejer kan det. Många har svårt för att göra det, dels är kroppen inställd på sex, dels har vi lärt oss att enbart kissa på toaletten. Men om man inte kan, kan man lära sig. Jag och en del andra gillar våtsex, några för att det är härligt varmt och vått, andra säger sig tända på kiss i sig. Frågan är ju sedan vad en sprutorgasm innehåller för vätska. Jag har sett många tjejer som påstått sig få sprutorgasm, och det kan vara väldigt stora mängder. Jag har ingen aning, men tycker ändå att det är märkligt att läkarkåren forfarande inte hittat någon blåsa där denna vätska samlas. Eller menar man att kvinnokroppen under bråkdelen av en sekund, producerar uppemot en deciliter vätska som sprutar ut? Kiss är ofta både luktfritt och genomskinligt det också. Men visst, jag har aldrig sett någon tjej kissa i samma fart, som när hon sprutar.

Bra inlägg, finner det också underligt att vissa kvinnor säger att de får fontänorgasmer på några deciliter, den vätskan måste ju lagras någonstans. Den kan inte uppstå helt magiskt i sprutögonblicket. Och den enda platsen att lagra stora mängder vätska på i underlivsregionen är urinblåsan... Så en del av vätskan är nog urin. Har själv kissat vid stimulering av g-punkt, är säker på att det var kiss. Men det gör mig inget, det var jätteskönt, tycker det är lite fånigt att folk är så paniskt rädda för kiss och verkligen måste försäkra att det inte är det. So what om det kommer lite kiss, njut och ha skönt!
  • Anonym (Våtsex)
    Anonym (J) skrev 2013-01-11 17:36:06 följande:

Bra inlägg, finner det också underligt att vissa kvinnor säger att de får fontänorgasmer på några deciliter, den vätskan måste ju lagras någonstans. Den kan inte uppstå helt magiskt i sprutögonblicket. Och den enda platsen att lagra stora mängder vätska på i underlivsregionen är urinblåsan... Så en del av vätskan är nog urin. Har själv kissat vid stimulering av g-punkt, är säker på att det var kiss. Men det gör mig inget, det var jätteskönt, tycker det är lite fånigt att folk är så paniskt rädda för kiss och verkligen måste försäkra att det inte är det. So what om det kommer lite kiss, njut och ha skönt!
    Jag håller helt med dig. Många eftersträvar ju just fontänorgasm, och då blir det blött. Vad är så farligt om det nu är så att det faktiskt till stor del är kiss. Kiss är helt ofrarligt och helt sterilt. Helt oavsett bör man väl ha något under sig eller göra rent iaf. Det är väl inte någon som får fontänorgasm i soffan, och sedan låter det vara, i tron om att det bara är vatten. Njut av fontänorgasmer, känslan är väl lika skön oavsett vad man sprutar. Varför sådan hysteri för lite kiss, eller vad det nu är.
Svar på tråden hur få sprut orgasm som tjej