• Anonym (Undrande)

Golden shower?

Hej, vi är några stycken här som har diskuterat vad upphetsingen med golden shower är?

Och då undrar vi både vad upphetsingen är att kissa på varandra, samt vad upphetsningen är att kissa ner sig själv och bli upphetsad av det?

Har förstått att just när man kissar ner sig själv ska man helst ha ljusa jeans på sig så att det syns regält. Någon som har erfarenhet eller informartion om detta?

Mvh

• Svar på tråden Golden shower?
  • Ruthless

Jag sitter inne på lite info! Håller på en del med BDSM och då kommer man i kontakt med folk som tänder på sådana här grejer lite då och då....

Det är främst en dominansfantasi. De som tänder på golden showers tänder antingen på att förmnedra (att ustätta någon för det) eller att bli förnedrade (bli kissade på). I vår kultur anses det ju vara en stor förnedring att bli utsatt för kroppsvätskor; bli spottad på, bli sprutad i ansiktet osv. Att bli kissad på är bara ännu ett steg i denna riktining skulle man kunna säga. Det är alltså sällan kisset i sig man tänder på, utan förnedringskänslan i att bli utsatt för en sådan handling. Att bli så ägd av någon helt enkelt.

Att kissa på sig handlar väl snarare om att man tänder på förlorad kroppskontroll.  

• mice

Jag tycker inte att det känns förnedrande att bli kissad på, möjligen om det skulle vara i ansiktet.. Mer otrevligt än just förnedrande i det fallet. Jag tycker väl mest att det är mysigt och intimt, men jag är som jag är...
    Min kille är dock totalt ointresserad av det, så det är inget vi sysslar med. 

• Quarell

Jag som dominant uppskattar både att ge och få. När det gäller att tycker jag att det är väldigt intimt samt att det är jag som bestämmer när hon skall ge mig. När det gäller att ge är det känslan att jag "gör" som jag vill med henne.

• ytt

Hejsan.

Vet inte om jag har någon bra förklaring på varför det är upphettade att bli kissade på men det är spännande och lite utlämnande att ligga på rygg med en kvinna sittandes på huk över mig se hur hon särar benen och låter sitt kiss forsa över min mage och snopp.sedan vill hon att jag slickar bort kisset från hennes fitta och lår.vet inte riktigt men det kan vara att man blir lite förnedrad när kisset bara forsar över en som är uåphetsande.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Golden shower?