• Anonym

Är det bara jag som känner mig kränkt/sårad när han ser på porr?

Det är sanningen.

Jag tycker inte alls att det är kul när han onanerar till andra kvinnor. Jag kan ju inte förbjuda honom att titta, alla har ju rätt till ett eget sexliv. Men jag kan inte hjälpa att jag tappar lusten att vara med honom.  

Är jag ensam med dessa tankar? Vad kan jag göra för att inte ta det så hårt/personligt?  

• Svar på tråden Är det bara jag som känner mig kränkt/sårad när han ser på porr?
  • Anonym

Ja, du är nog ensam med såna känslor.... slappna av!

• Anonym

Nej, du är verkligen inte ensam med de tankarna. Jag har faktiskt ingen aning om vad man kan göra, är själv sån :(

• Anonym

Sätt er med honom, bli tänd av att titta på porr tillsammans! Försök iaf, det hjälper inte att gräma sig

• Anonym (Överkänslig?)

Men allvarligt! Han TITTAR på dom. Han ligger inte med dom. Du kan inte ha många problem i livet om det bekymrar dej så himla mycket.

• Anonym
    Anonym (Överkänslig?) skrev 2012-04-27 08:24:25 följande:

Men allvarligt! Han TITTAR på dom. Han ligger inte med dom. Du kan inte ha många problem i livet om det bekymrar dej så himla mycket.

Jag kan uppenbarligen inte tillfredställa mig man.Jag räcker inte. Så nej, det är inte ett litet problem.
  • Anonym (Anna)
    Anonym skrev 2012-04-27 08:34:03 följande:
    Jag kan uppenbarligen inte tillfredställa mig man.Jag räcker inte. Så nej, det är inte ett litet problem.
    Nej, jag hade aldrig klarat av att min man gjorde det. Fattar inte heller varför karlar måste se andra nakna när de har en fru/sambo.
  • Anonym (Anna)

Jag tror inte att vissa män fattar att de kunde haft mycket mer sex med sin tjej om de inte brytt sig om porr. Skilsmässorna är ju många och det verkar inte bekymra nån.

• Binary
    Anonym skrev 2012-04-27 08:34:03 följande:
    ..... det är en jävligt stor skillnad för att vara ärlig. Jag och min partner har ett riktigt bra sexliv, jag skulle nog våga påstå att det är bättre än de flesta andras _MEN_ jo, jag kollar på porr, och jo, jag runkar. Jag har tillochmed egna sexleksaker och gissa vad? Det är inte samma sak och det spelar ingen roll, jag får inte mindre lust att ha sex med min partner för det. Onani kan dessutom användas för att förbättra sexlivet eftersom man efter att ha kommit en gång, oavsett sätt, håller längre nästa gång... food for thought.
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (Frun)

Jag skulle bli oerhört kränkt, sårad och förvirrad om min man började hinta om att jag skulle sluta titta på porr, läsa sexnoveller, och onanera. Det är bland det skönaste jag vet att helt utan krav bara få ge sig hän och njuta. det har absolut INGENTING med att göra att min man inte kan tillfredsställa mig, tvärtom...ju hetare stunder vi haft tillsammans desto större verkar behovet bli att få onanera på egen hand också. Skulle han ställa kravet att jag skulle sluta med det behovet är för mig lika orimligt som om han skulle be mig sluta äta eller sova.....Hur gör du själv när du onanerar? Använder du inga hjälpmedel? Vad skulle du säga om din man började bli svartsjuk på din dildo och få för sig att han inte räckte till...?

• Anonym

Du är inte ensam. Jag tappar lusten så mycket. Varje kväll vet jag att han innan läggdax suttit och tittat porr. Och sen kommer till mig. Han behöver inte ta stefet till sex men räcker med att han lägger sig brevid mig för att jag ska tappa suget...så otroligt osexigt och oattraktivt....
    Önskar män kunde fatta det.

Förstår inte varför män behäver porr i sitt liv så mycket att dom är beredda att offra sitt sexliv med sin partner.

Men alltså visst, lägger han sig och tar steget till sex och pillar på mig och så, då nekar jag han inte eftersom jag själv sällan tar steget så får jag ta tillfället i akt, men tar lång tid innan jag blir upphetsad och släpper tankarna på vad han just suttit och kollat på....      

Svar på tråden Är det bara jag som känner mig kränkt/sårad när han ser på porr?