vad fan fördriver man tiden med?!
Jag har gått över tiden två dagar nu.
Jag är så uttråkad av att bara vara hemma hela tiden. Dottern på 2 år orkar jag ju inte leka så mkt med heller...
Sambon har INGEN förståelse att jag är uttråkad. Han tycker bara att jag ska läsa en bok eller nått, det hjälper säkert tycker han. Nej, inte fasiken gör det det..
Jag blir bara mer och mer bitter för var timme som går, trodde verkligen inte att det skulle kännas såhär att gå över tiden. Dottern föddes med planerat snitt så där var det ingen väntan inte..
Sambon är föräldraledig med dottern och tycker då att han har all rätt i världen att ligga i sängen och sova när och hur mkt han vill.. Så där har man ingenting att hämta..
Jag vill inte åka och göra saker själv, IFALL någonting skulle börja så vill jag inte köra bil själv.
Jag ger sambon förslag på vad vi kan göra men ingenting duger för honom. Åka och hälsa på någon av hans bröder, mamma och pappa eller kompisar är det enda han kan göra typ.
När han är uttråkad är det sååååå synd om honom men nu tycker han bara att jag är jobbig som klagar.
Vad tusan ska jag fördriva tiden med så jag slipper vara uttråkad och arg/bitter hela tiden?
Kan meddela att jag stundvis är så uttråkad att jag bara gråter..