Tips på dating sidor osv..? hjälp mig
Ska väl köra en kort presentation i alla fall:
Jag är en snart 20 år "gammal" tjej påväg ut från boet (ja, jag bor hos mamma), jag är 160cm lång, gillar allt som har med asien att göra, älskar att umgås med människor, djur är ett stor intresse (dock inte hästar...), älskar kläder och köper ofta nya kläder men följer liksom inte modet, jag kör min egen stil, det jag gillar helt enkelt. älskar musik och kan lyssna på allt från piano till rock. resa är något jag tycker om att göra och under mina snart 20 år så har jag vart över halva europa, asien står högst upp på listan för nästa resa!
låter jag som en tråkig människa?
nu till det jag ville få sagt:
jag är ensam, eller vad ska jag säga.. jag känner att jag vill träffa någon nu, det är liksom dags för det, jag vill hitta någon att dela mitt liv med. nu tänker ni säkert att "du är ju inte ens 20 än, lite tidigt kanske?"
men nej, jag känner att det är dags nu.
men! jag har provat ett antal dating sidor, gått ut med killar mina vänner fixat ihop mig med osv... det har bara inte funkat. antingen tar det slut efter ett par mail, ingen vet vad man ska svara och konversationen liksom dör ut. dom jag har gått ut med förlorar oftast intresset och ringer/mailar aldrig tillbaka, svarar inte ens på sms, ibland är det jag som tar avstånd ifall jag känner att det inte fungerar.
kanske är jag en tråkig människa, kanske vi bara har varit alldeles för olika..
men vad ska jag göra? jag vet liksom inte längre.. jag vill bara hitta den "rätta" så att säga
vet att jag kanske aldrig kommer göra det, kanske kommer det ta 20 år, kanske 50, vem vet.. men jag vill försöka nu
någon som kan tipsa mig om vad jag kan prata om för att inte låta tråkig?
några seriösa dating sidor kanske?
skratta åt mig om ni vill, men jag känner mig verkligen ensam, eller ja.. jag känner att det är dags nu att hitta någon