• Anonym

Otrogen eller inte? Översätta kosovoalbansk?

Innan skrev jag en lång text! Tog nästan 2 timmar men skulle ni läsa den skulle ni nog skriva "otrogen finns inget att tveka om". Och det skulle ge mina hjärnspöken ännu mer material att spöka om i huvudet och få mig att må ännu mer psykiskt dåligt och depprimerad. Älskat trottsallt min man över allt annat och han får vara otrogen med hundra bara han är ärlig! Nej men ni fattar man vill ju inte att den man lever med och har barn med går bakom ryggen med det och man ska skämmas ihjäl när man går på stan när folk tittar på en.... Så börjar med detta, kan någon vänlig själ översätta detta åt mig? Senaste upptäckte av en av hans ny förvärvda på sin Facebook som han påstår är kompis med hans bästa kompis men som inte ens har henne själv som vän på sin Facebook eller någon av hans andra 260 vänner...

B- tung bonde moj *****
    Q- qe valla ti ku je
    B- sen bre ***** une jetoj suedi ti e shipersis a se une ty nu po te njo vaq mujm mu njoftu ktu;)

Q- tung, ku je moj?

Vill mest bara veta översättningen. Vad de en är...

• Svar på tråden Otrogen eller inte? Översätta kosovoalbansk?
  • LillaJag06

Hej ts.
    Min sambo är kosovoalban så kan fråga honom om du vill.
    Förstår inte så mycket men det står något om. Vad gör du? Tung betyder hej då. Une betyder jag.
    Tror att det står att hon bor i Sverige eller är i Sverige

• Anonym
    B-Bye Kärlek ***** Q-obligationer som Valla där du B ***** BRE-sen jag lever sverige shipersis dig att jag gör är att erkänna nu att du VAQ mujm just meddelat;) Här Q-tung där du är kärlek

det är översatt från albanska till svenskau  
  • Anonym (jj)
    Anonym skrev 2012-04-28 01:54:45 följande:
    Innan skrev jag en lång text! Tog nästan 2 timmar men skulle ni läsa den skulle ni nog skriva "otrogen finns inget att tveka om". Och det skulle ge mina hjärnspöken ännu mer material att spöka om i huvudet och få mig att må ännu mer psykiskt dåligt och depprimerad. Älskat trottsallt min man över allt annat och han får vara otrogen med hundra bara han är ärlig! Nej men ni fattar man vill ju inte att den man lever med och har barn med går bakom ryggen med det och man ska skämmas ihjäl när man går på stan när folk tittar på en.... Så börjar med detta, kan någon vänlig själ översätta detta åt mig? Senaste upptäckte av en av hans ny förvärvda på sin Facebook som han påstår är kompis med hans bästa kompis men som inte ens har henne själv som vän på sin Facebook eller någon av hans andra 260 vänner... B- tung bonde moj ***** Q- qe valla ti ku je B- sen bre ***** une jetoj suedi ti e shipersis a se une ty nu po te njo vaq mujm mu njoftu ktu;) Q- tung, ku je moj? Vill mest bara veta översättningen. Vad de en är...

Utan att kunna albanska så kör man det genom google translate till olika språk och delar upp texten så får man ju fram att han småflörtar med någon.

Han kallar henne "my love" men säger att han bor i Sverige så de har ju knappast träffats.

• villhaenliten

Oj TS! Det måste vara en fantastisk man du har träffat. Rik som ett troll och snäll och generös och allt det där... Om du älskar honom så mycket trots att du inte kan lita på honom?

Det finns trots allt många killar där ute som man kan lita på och som behandlar en väl... Fråga dig själv vad som gör just DIN man så speciell och om han verkligen är värd att älskas? Varför i så fall? 

• Anonym
    villhaenliten skrev 2012-04-28 09:39:21 följande:
    Oj TS! Det måste vara en fantastisk man du har träffat. Rik som ett troll och snäll och generös och allt det där... Om du älskar honom så mycket trots att du inte kan lita på honom?

Det finns trots allt många killar där ute som man kan lita på och som behandlar en väl... Fråga dig själv vad som gör just DIN man så speciell och om han verkligen är värd att älskas? Varför i så fall? 
    Men alltså, det där är ju ett typiskt trash-fenomen, vem annars skaffar barn med en Kosovoalban som uppvisar såna tendenser, TS skriver dessutom att hon är deprimerad och mår psykiskt dåligt, hon låter ganska ung och kan mycket väl ha trott att han var den enda som ville ha henne.

Alla gör inte sunda, medvetna partnerval, då hade vi inte haft så många trådar här på FL som handlar om vilka stolpskott till män vissa råkar ut för och sedan nöjer sig med... 
  • LillaJag06

Google översätter till albanska inte kosovoalbanska.
    Inboxa mig om du vill ha hjälp

Svar på tråden Otrogen eller inte? Översätta kosovoalbansk?