• Anonym (Kille)

Vibrator för män?

Hej,

jag och min sambo är på jakt efter en vibrator till mig. Asså vi har provat en av hennes dildosar som har vibrator på min penis. Man får sköna orgasmer. Hon håller den uppe på min. 

Men en dildo är ju så rundad så det blir inte så lätt för henne att hålla den kvar på rätt plats utan att glida bort.

Så vi är ute efter en vibrator som passar på män, som man kan använda uppe på penis lättare. Men kollar man under mansleksaker så finns det inte så mycket?

Nån som vet?            

• Svar på tråden Vibrator för män?
  • Anonym

Vibrerande penisring kanske?

De är ju enklare att hålla på plats, både uppe och nere vid roten. 

• Anonym

MYCKET bra fråga! Jag har också letat men inte hittat någon. Får kanske utveckla någon bra lösning...

• Helpful

Jag skulle tipsa att ni kollar på affärer som säljer sexleksaker i Holland eller liknande. Tror att Sveriges utbud är = med noll i och med att handlare A köper in ett urval av vad han kan tänkas tro de svenska kunderna vill ha. Kolla annars med någon BDSM-klubb eller liknande? De har - förmodar jag utan att veta något närmare om saken - väl rätt så avancerade leksaker? Jag menar har dom toalettsitsar och blöjor, vore det väl själva fan :D om de inte hade en dildo för män, tycker ni inte?Tungan ute

Dildon kanske gör så att man kan få orgasmer bättre och i alla fall inte sämre?:P
  • Anonym (Kille)

Hmm. synd att man inte prioriterar männen mer. :(

• Anonym (finns ju)

Finns ju vibratorer för män men de är till för att ge prostatamassage. Har du inte provat det så rekommenderas det starkt! Min man flyger ur sängen när vi använder vår Lelo Billy!

• Anonym (Kille)
    Anonym (finns ju) skrev 2012-04-30 10:52:42 följande:
    Finns ju vibratorer för män men de är till för att ge prostatamassage. Har du inte provat det så rekommenderas det starkt! Min man flyger ur sängen när vi använder vår Lelo Billy!
    Jo men det är en helt annan grej. Det är inte såna vibratorer vi är ute efter.
    Utan mer motsvarigheten till klitorisvibrator fast för män då. :)
Svar på tråden Vibrator för män?