• nyponflicka

25 årspresent?!

Min sambo fyller 25 nästa vecka och jag har inget roligt förslag till vad jag ska ge honom.. Dessutom firar vi fyra år den förste februari så jag måste komma på något litet tills dess också...

Något förslag? vad som helst utom något till bil, tv-spel eller datasaker...

Min fantasi är helt slut men jag vill verkligen komma på något speciellt... I med att han fyller 25....

Snälla hjälp o tack på förhand!!

Kram på er o förresten god fortsättning på det nya året.. även om det är lite sent!

• Svar på tråden 25 årspresent?!
  • Maribor

Tack detsamma!

Jag tycker oxå det är gör-svårt med presenter till sambo men här kommer några högst personliga tips (som funkat på min sambo:

- guldbricka med gravyr (jag skrev A+A=E, dvs våran namn är lika med sonens)
    - En gitarr och gitarrkurs
    - En målning av ett foto på oss ihop (jag gjorde en själv på tyg=kopierade fotot på overheadpapper och spände upp tyget på en vägg, ritade av med blyerts och sen målade med tygfärg. Men det finns flera sätt. Min brorsa gick till en gatukonsnär och bad honom teckna av en bild).
    - biljtter till Rolling stones-konsert eller annat mindre band som han (och du) gillar

Lycka till!

• mama80

Ge honom en tatuering i form av DIG SJÄLV hehe bara skoja kunde inte komma på något bra förslag

• Marlean

Gå in på ticnet.se och beställ några bra biljetter till vad ni är intresserade av. Gör en fin middag innan, det är tanken som räknas. Lycka till!

• nyponflicka

Tack så mycket för era förslag... det där med tatueringen kändes inte helt ok.. hehe...

Maribor ; Dina förslag var verkligen annorlunda, precis vad jag menar. Jag gillade dem vekrligen!! Kan nog bli något av dem.. :D

Svar på tråden 25 årspresent?!