• Anonym (letandes)

Vart hittar jag en bra dildo med sugpropp?

Har nu testat några och känner att mitt problem ligger i att ingen sugpropp funkar som jag vill, det betyder stannar kvar på väggen även efter man börjar "leka" runt lite.
    Finns det någon ni känner till som har bra sugpropp?

• Svar på tråden Vart hittar jag en bra dildo med sugpropp?
  • Anonym (letandes)

Funkar sugproppen bra på dessa? Har testat de som finns på martinshop å är verkligen missnöjd med sugproppens förmåga

• Anonym

Den på more than love funkar men jag föredrar nog utan sugkopp

• Trust me

Fungerar utmärkt enligt användarna. I de fall jag varit med kan jag intyga det.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (letandes)
    Anna K skrev 2012-04-30 23:06:40 följande:
    Denna gillar jag. Bra sugpropp och skön realistisk känsla.
    www.vuxentoys.se/dildos/dildo-med-sugpropp/pl...
    Vad har du haft för yta som du använt den på då?
    lossnar den lätt eller håller den länge på 90 gradig vinkel?
  • Anna K
    Anonym (letandes) skrev 2012-05-01 00:25:18 följande:
    Vad har du haft för yta som du använt den på då?
    lossnar den lätt eller håller den länge på 90 gradig vinkel?

Hej :) Var har den inte varit, haha. Kylskåpet, badkaret, på spegeln i hallen, duschen. Jag tycker den håller bra i alla vinklar även i 90 gradig vinkel och den har inte trillat ner när jag ha använt just denna dildo och då har jag inte alltid varit så snäll emot den ;)
  • Anonym (letandes)
    Anna K skrev 2012-05-08 17:29:05 följande:
    Hej :) Var har den inte varit, haha. Kylskåpet, badkaret, på spegeln i hallen, duschen. Jag tycker den håller bra i alla vinklar även i 90 gradig vinkel och den har inte trillat ner när jag ha använt just denna dildo och då har jag inte alltid varit så snäll emot den ;)
    Ok då måste jag köpa just nu har jag testat; www.martinshop.se/product_info.php/products_id/8846
    Å den är verkligen kass, släpper fästet till och på golvet eller på väggen utan att jag ens gör något...
Svar på tråden Vart hittar jag en bra dildo med sugpropp?