• Lindagbg

Babysitter med ljud och vibrationer

Jag vill köpa en babysitter med ljud och vibration och undrar om nån annan här har det till sitt barn?

Gillar dom det eller är det bara en onödig "lyxpryl" ?

Länk till en sån jag menar
    http://goo.gl/2tqy4

• Svar på tråden Babysitter med ljud och vibrationer
  • Kimmice
    Lindagbg skrev 2012-04-30 14:54:14 följande:
    Jag vill köpa en babysitter med ljud och vibration och undrar om nån annan här har det till sitt barn?

Gillar dom det eller är det bara en onödig "lyxpryl" ?

Länk till en sån jag menar
    goo.gl/2tqy4

Vi har en babysitter från Fisher-Price med polardjur, ett litet akvarium som låter och lyser och en val man kan dra i för musik.
    I början fick flickan bara sitta i den utan leksaksställningen. Hon ville dock oftast vara i famnen. Men satte man på vibrationen blev hon nöjd en bra stund om man skulle diska eller så.
    Nu är hon 7 månader och sitter gärna i den ibland. Kryper också fram till den bara för att dra i valen och höra musiken och se när det lyser.
    Jag tycker helt klart den har varit värd pengarna, min son älskade att sitta i sitt babyskydd det var därför vi skaffade en babysitter till barn nummer två. Glad 
  • seandra82

tycker det e onödig lyxpryl man kan faktiskt ta sig tid med sitt barn å vagga försiktigt 

• seandra82
    seandra82 skrev 2012-04-30 15:35:00 följande:
    tycker det e onödig lyxpryl man kan faktiskt ta sig tid med sitt barn å vagga försiktigt 
    de e dyra med , kolla i så fall på blocket
  • Lindagbg

tack för svaren. jag tänkte mer ha den som ett komplement. håller med om att de är ganska dyra ska kolla på blocket

• ProudMama

Babysittern och babygungan har vart vår räddning! Utan dessa hade jag aldrig hunnit dricka kaffe, äta frukost eller borsta tänderna de första två månaderna!

• Jeff

Vi fick en sitter med ljud/ljus/vibration av mina föräldrar och jag tackar den för att jag får frukost och toalettbesök utan bebis i knät. Hade så klart fungerat med en vanlig sitter men vibrationen verkar lugna henne.

Svar på tråden Babysitter med ljud och vibrationer