• Anonym

Tycker du (kvinna) att nakna kvinnor är sexiga?

Är nakna kvinnor sexiga?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du (kvinna) att nakna kvinnor är sexiga?
  • Anton Chigurh

Är bilar snygga ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • brokenhalo

JA! En naken kvinna är det sexigaste och vackraste som finns, trots att jag är kvinna och straight.

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-04-30 20:30:08 följande:
    Är bilar snygga ???

Du är ju dock en påg. Cool
  • Billig trevnad

Ja. Män - nej. Och jag är straight kvinna.

• Vinxen

Älskar kvinnokroppar! Vi är mjuka, kurviga, lena och helt fantastiska! Vem kan inte tycka att en härlig kurvig kvinna är mumma att titta på?

• Anonym

Nej, en kvinnokropp tycker inte jag är speciellt vacker....den säger mig inget alls...
    Däremot en manlig vacker muskulös kropp säger mig både styrka och mod, manlighet och någon som kan skydda mig...MUMS  

• RoadRunner

Ser inget sexigt med en naken kvinna, däremot kan en naken kvinna vara snygg.

...av barn och dårar får man höra sanningen...
  • Anonym

Ok, tittar ni på samma saker som vi killar kollar på; rumpa, midja, tuttar och om snippan är rakad?

• MrsAssault
    Anonym skrev 2012-05-01 09:10:56 följande:
    Ok, tittar ni på samma saker som vi killar kollar på; rumpa, midja, tuttar och om snippan är rakad?
    Det är väl knappast alla killar som kollar det där? Jag tycker kvinnokroppar är sexiga om de är antingen vältränade eller kurviga utan för mkt magfett. Lite hår på fittan har väl ingen dött av, sålänge det inte är en snårskog.

Men jag går igång på en vacker manskropp mer.
  • PrimitivMan

Nu är inte jag kvinna, men om jag skulle byta kön skulle jag (också) tycka att nakna kvinnokroppar är sexiga.

Manskroppar ser lite löjliga ut speciellt med slak hängande kuk. Förutom min kropp då så klart.

Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden Tycker du (kvinna) att nakna kvinnor är sexiga?