• ElsaLi12

    Cdls Cornelia de lange syndrom

    Önskar kontakt med andra föräldrar till barn med Cdls. Har precis fått diagnosen. Finns det någon här?

  • Svar på tråden Cdls Cornelia de lange syndrom
  • GC2012

    Hej! Såg precis ditt inlägg via google, brukar inte vara inne på Familjeliv... Jag har en son på 2 år med CDLS, vet precis vad du går igenom och svara gärna på alla frågor du har. Vill du skicka mig din mailadress så kan vi ha kontakt utanför FL?

    Stor kram!

  • Sofia26

    Hej!
    Såg att ni båda har barn med CDLS, har själv precis fått diagnosen på vår 3-årige son.
    Har era barn den lindriga varianten eller den svåra?

    Önskar kontakt med föräldrar som har barn med den lindriga varianten, eftersom det är den som vår son har.

  • bson2012

    Hej, jag har en son på sex och halvt år med cdls, mild form. Önskar gärna kontakt med andra föräldrar med barn med diagnos med form av cdls. Maila mig gärna på xbli99@yahoo.com hälsningar Björn

  • trollemor96

    Hej alla ni! (Och Hej Sofia!)

    Jag har en son som har diagnosen Cdls, (visserligen den allvarligare formen men i alla fall). Min son fyller snart 17 och jag fick diagnosen när han bara var några dagar gammal. Ni får gärna maila mig på [email protected] om ni undrar något.

    Kramar

    Liams mamma       

  • SMEL

    Heej ! Jag har precis fått reda på att min son på 2år  fått diagnosen Cornelia de langes syndrom typ 3 mildaste varianten. Jag har gärna kontakt !! Mvh Sofia 

Svar på tråden Cdls Cornelia de lange syndrom