• FlowerSmurfen

Letar efter...Brun ko snuttefilt...

Har en son på 18 månader och han bara älskar sin bruna ko snuttefilten ( brun med vit kohuvud med armar i ena hörnet av filten) , men den börjar bli så sliten och letar efter en ny. Hoppas ngn här vet var man kan köpa en ! Kanske ngn har hemma en sådan som ni inte behöver...

• Svar på tråden Letar efter...Brun ko snuttefilt...
  • MM mamma

Teddykompaniet heter väl företaget som tillverkar dem. Brukar finnas på olika barn- och leksaks affärer alt nätet. Lycka till!

• FlowerSmurfen
    MM mamma skrev 2012-04-30 21:59:35 följande:
    Teddykompaniet heter väl företaget som tillverkar dem. Brukar finnas på olika barn- och leksaks affärer alt nätet. Lycka till!
    Har letat men  det är inte samma snuttefilt.
  • ialia

Jag såg den för några dagar sedan och tänkte att de måste vara den. Den var väldigt dyr dock.

• Vit Lilja

En sån har sonen (haft?). Jag fick den när jag prenumererade på Vi föräldrar. Ring dit och fråga om du kan få köpa en?

Kan kolla om jag har kvar sonens också, då kan jag skicka den till dig (har aldrig vart minsta intresserade av dessa) men nu 'r det för sent att gå runt och rota i sonens rum 

• FlowerSmurfen
    ialia skrev 2012-04-30 22:10:49 följande:
    Jag såg den för några dagar sedan och tänkte att de måste vara den. Den var väldigt dyr dock.
    Ja, den är dyr:(
  • FlowerSmurfen
    Vit Lilja skrev 2012-04-30 22:14:53 följande:
    En sån har sonen (haft?). Jag fick den när jag prenumererade på Vi föräldrar. Ring dit och fråga om du kan få köpa en?

Kan kolla om jag har kvar sonens också, då kan jag skicka den till dig (har aldrig vart minsta intresserade av dessa) men nu 'r det för sent att gå runt och rota i sonens rum 
    Oh, tusen tack. Hoppas du hittar:))

• FlowerSmurfen

Sonen sover med sin snuttefilt, leker med den, ligger brevid när han leker, ligger brevid när han äter, släpar den över allt, måste ha den i förskolan. Den måste vara med hela tiden. Han blir så glad när han ser snuttefilten och kramar om den :))

• FlowerSmurfen
    Vit Lilja skrev 2012-04-30 22:14:53 följande:

Har du hittat snuttefilten?
Svar på tråden Letar efter...Brun ko snuttefilt...