hejsan! vi var i november inne o gjorde magnetröntgen på vår då 1 årige son...jag var jättenervös och det var jättemånga frågor som vi ville ha besvarade...william fick inte äta efter kl 3 på natten, han skulle sövas kl 9 på morgonen, tror att det är 6 timmar som gäller för flytande föda. det är svårt det där med fastandet men har ni tur så ska ni in tidigt på morgonen så lillan har sovit innan. som sagt wille sövdes kl 9 och han vaknade nån gång vid 12 tror jag, det var jätte otäckt när de sövde honom, vi fick vara med de första sekunderna av narkosen, sen åkte de vidare för att söva honom djupare, då fick vi snällt vänta utanför i den ca timman det tog att magnetröntga. uch vilken jobbigt väntetid alltså, å sen när de kommer med denna stora säng och vår lille kille e han helt utlagen o bara ligger o darrar, ofta fryser de väldigt mycke när de väcker upp barnen, därför fick de söva honom lite lite i blodet igen så han vaknade långsammare.. han fick ha ett täcke på sig som pumpade värme, vi fick följa med william till uppvaket och dä fick han vakna i lugn och ro i min famn... han var som sagt orolig innan han vaknade till ordentligt men när klockan blev ca 13 så var han helt som vanligt igen och på bra humör, vi åkte från sjukhuset igen vid 16 tiden eftersom de vill ha kvar barnen för observation ett par timmar. ...det går bra ska du se men det är jobbigt medans det görs...berätta gärna när ni vet mer...kram
Ps: väntan på svaren var också väldigt jobbigt, tag ca 4 veckor tror jag, som tur var såg allt fint ut i williams hjärna