• coolchick

Fler som åker till Rhodos i sommar?

Vi har bokat en resa till Afantou på Rhodos i september. Sååå lång tid kvar, men sommaren brukar ju gå fort FlörtTänkte kolla om det är fler som åker dit i sommar, eller om någon har roliga tips på saker man kan/bör göra på Rhodos, och vad man inte får missa Glad

• Svar på tråden Fler som åker till Rhodos i sommar?
  • Zara10

Gamla stan missar man inte , vattenparken är oxå kanon !

• Elli47

Vi åker troligen den 9 juni till just Faliraki. Har varit där en gång förr men det är lääängesen, tror det var 1996... Lindos är också fint!

• coolchick
    Elli47 skrev 2012-05-02 21:00:06 följande:
    Vi åker troligen den 9 juni till just Faliraki. Har varit där en gång förr men det är lääängesen, tror det var 1996... Lindos är också fint!
    Ja Lindos är ett måste Glad Vi ska hyra bil, så en dag tänkte vi nog köra runt ön och kolla.
  • Elli47
    coolchick skrev 2012-05-02 21:01:46 följande:
    Ja Lindos är ett måste Glad Vi ska hyra bil, så en dag tänkte vi nog köra runt ön och kolla
    Sambon pratar om att hyra bil hela veckan... nåja det kan ju vara trevligt förstås. Jag skulle även vilja åka till grannön Symni eller vad den nu hette... det ser fint ut.
  • coolchick
    Elli47 skrev 2012-05-03 07:18:42 följande:
    Sambon pratar om att hyra bil hela veckan... nåja det kan ju vara trevligt förstås. Jag skulle även vilja åka till grannön Symni eller vad den nu hette... det ser fint ut.

Ja vi började faktiskt prata om detsamma igår. Hade kanske varit kul att ha bil så man kan ta sig runt lite hur som helst.

Vi har även en bit till stranden.
  • Zenobia

Vi hyrde bil för 2 år sen på Rhodos, var rätt bra väg till Lindos och fint att bara kunna köra runt.
    Om man har barn som orkar gå så är Fjärilsdalen riktigt fin att gå.

• coolchick
    Zenobia skrev 2012-05-04 11:00:46 följande:
    Vi hyrde bil för 2 år sen på Rhodos, var rätt bra väg till Lindos och fint att bara kunna köra runt.
    Om man har barn som orkar gå så är Fjärilsdalen riktigt fin att gå.
    Hmm Fjärilsdalen... Om det är vad det låter som, så stannar jag nog kvar vid poolen. tycker fjärilar är extremt obehagliga Väldigt vackra, men jag klarar inte av när de kommer för nära och flaxar hahaha!
  • hannis

Vi åker också till Rhodos i september. Vi skall bo i ialyssos för att ha nära till Rhodos stad men ändå ha stranden på gångavstånd.

Svar på tråden Fler som åker till Rhodos i sommar?