• AochJsMamma

Vi som älskar Polarn och Pyret! Tråd nr 20

Detta är tråden för oss som älskar Polarn o pyret , nu har vi kommit till tråd nummer 20!
    Här diskuterar vi kollektioner, reor, etc etc, kolla även in vår bildtråd! Ansök även gärna till Stora POP gruppen Sverige på Facebook, där kan du köpa och sälja POP kläder som ett alternativ till Tradera.

Välkomna! 

Bildtråd:  www.familjeliv.se/Forum-3-96/m50504504.html

FB Stora POP gruppen Sverige:   http://www.facebook.com/#!/groups/359368507442108/

Gamla tråden (nr 19):   www.familjeliv.se/Forum-3-369/m50504526.html

★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-03 15:28
    Ser att inte hela länken till FB gruppen kom med så gör ett nytt försök:

www.facebook.com/.
  • Svar på tråden Vi som älskar Polarn och Pyret! Tråd nr 20
  • siljeholm

Hoppar in här på en gång! Hela lillans garderob består av pop:)

• AochJsMamma

Ibland önskar jag att man hade en gilla knapp här på samma sätt som på FB! Välkommen hit, Kul!

• AochJsMamma

HOPE: lika fina bilder som alltid!!

Vikke: OT men randiga tröjan din son har på bilderna i bildis, är det Molo? Vilken stl till hur stor son? Ska köpa men velar om stl...

• Elien

Gilla knappen på FL

Också nyfiken på strl till din son HOPE?  

H född 091017
  • Skruttefia

Och här är jag - tack för ny tråd Solig

Jättefina bilder i bildtråden som vanligt! 
    Hope - gick du upp i storlek på den röda tunikan med palmer o djur? Den är ju lite kortaren än t ex den multirandiga lilagröna singoallan (som även den är lite kortare än "vanliga" singoallaklänningar). Min yngsta som är kanske 96/96 cm har 98 i vanliga singoallaklänningar och 104 i den multirandiga. Att gå upp ytterligare en storlek är ju omöjligt eftersom hoppet till nästa blir så stort och dessutom blir den alldeles för vid då...

♀ jan-06 & ♀ jun-09
  • H o p e
    Skruttefia skrev 2012-05-03 13:15:52 följande:
    Och här är jag - tack för ny tråd Solig

Jättefina bilder i bildtråden som vanligt! 
    Hope - gick du upp i storlek på den röda tunikan med palmer o djur? Den är ju lite kortaren än t ex den multirandiga lilagröna singoallan (som även den är lite kortare än "vanliga" singoallaklänningar). Min yngsta som är kanske 96/96 cm har 98 i vanliga singoallaklänningar och 104 i den multirandiga. Att gå upp ytterligare en storlek är ju omöjligt eftersom hoppet till nästa blir så stort och dessutom blir den alldeles för vid då...

Japp jag gick upp en stl på den röda och även på den lilamultirandiga. Hon har 98 på andra singoallaklänningar men köpte 104 på denna och den multirandiga.
    .?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Vi som älskar Polarn och Pyret! Tråd nr 20