Fågelbogunga, kompisgunga - rund gunga
Googlat efter dessa men hittar bara gamla trådar. Var kan jag hitta denna typ av gunga nu? Någon som vet?
Googlat efter dessa men hittar bara gamla trådar. Var kan jag hitta denna typ av gunga nu? Någon som vet?
Mmm ok tack för era svar. I de gamla trådarna jag hittade stod det att de då fanns på ex Toys r us för under tusenlappen. Dessa var lite i dyraste laget. Får leta videre.
letar fortfarande..........
Vi såg en kompisgunga på GeKås en gång, kostade typ 500 och dumma som vi var så köpte vi den aldrig. Vi är också på jakt efter en nu. Kanske finns de där emellanåt? Vet inte hur långt du har till Ullared.. *ska be kompisen som ska dit på måndag att kolla*
IKEA har en som är helt ok, men den finns bara på vissa varuhus.
nej menar den, det får plats 3 kottar på den, så den får duga
Blondina - har du klämt och känt på den? Tror du att den skulle kunna överleva utomhus?
Stommen är av stål och tyget av tjockare tyg. Den har hängt ute i regnet i några veckor nu, och är än så länge helt opåverkad. Möjligen lite solblekt, men jag hade inte räknat med något annat.
Stommen är av stål och tyget av tjockare tyg. Den har hängt ute i regnet i några veckor nu, och är än så länge helt opåverkad. Möjligen lite solblekt, men jag hade inte räknat med något annat.
Jag tycker den funkar bra. Vår hänger ca 30 cm ovan mark. Min dotter är 2.5 år och hon tar sig i och ur själv, till skillnad mot en vanlig gunga där hon måste ha hjälp. Barnen tycker det är jättemysigt att ligga i den.
Ja jag har just varit och köpt! Inte packat upp än dock. Går och lurar på vilken gren på kastanjen som ska få den äran.. Hur högt upp sitter din fast? Hur fritt har du runt om?
Tack för tipset om gungan :)
Så fint! Nu är jag inspirerad till att få tummen ur och montera ihop vår gunga! Kommer bli perfekt med en gunga som han kan ta sig upp på själv!
Börjar nog med att sätta den i den låga grenen och så får jag se ifall jag kan få frun att sätta ett rep även i höga grenen när hon ändå har upp stegen inför kvällens fasadmålning! (är lite höjdrädd själv..)
Det fick bli den låga grenen och jag tror att det blir bra, även om det är lite nära till själva trädstammen!
Letar efter en sådan gunga jag också, så jag puffar upp tråden och hoppas på fler tips.
Puffar upp för fler tips för 2013 :)
Ingen?