• Mammatillmini2008

    bf januari 2013 uppsala!

    Hej!
    Här har jag precis plussat med syskon till vårt troll som är född 2008 BF 1 Januari 2013, nu undrar jag om det finns fler Uppsalabor som väntar smått i början på nästa år och vill följas åt?  

  • Svar på tråden bf januari 2013 uppsala!
  • Summermom11

    Ja, japp den 11 juni är det dags, ska försöka fixa vul på carolinamottagningen också innan dess. Är supertrött, värsta humörsvängningarna och endel huvudvärk. Hur är det med dig? Var ska du gå på mvc?


    Melvin <3 110603
  • Mammatillmini2008

    Känns som om alla mina symtom är putsväck borta... trötthet har jag dock men inget annat... Känner lite oro över det men det kan ju vara  på det viset med... Jag tänkte gå på Hjärtat vart ska du gå? 

  • Summermom11

    vad jobbigt, men tänk på att det kan komma och gå dag för dag vissa dagar är precis som vanligt nästan. Ah okej, ska gå på svartbäcken även denna gång vill ha samma bm som förra grav.


    Melvin <3 110603
  • Mammatillmini2008

    Jag bor inte längre kvar där jag bodde när jag var gravid förra gången så därav valet och kvalet av att inte veta vart jag vill gå Jag bor ju i närhet av Svartbäcken men har resan ringt till hjärtat så nu får det bli där  

    Symtomen har blivit lite mer nu tror jag yrsel, lite illamående, och så är så frusen att jag nästan skakar förutom på natten för då svettas jag isället....  

  • MFJ

    jag tror att jag plussade idag (?!)
    fick ett vääldigt svagt plus men vågar inte riktigt tro på det än...ska köpa ett nytt test i eftermiddag och prova igen..
    hoppas att jag kommer hänga med er i den här tråden ;)
    håll gärna en tumme eller två för mig ;) 

  • MFJ

    JIPPI!!!!
    testade igen i eftermiddags och fick ett tydligt plus DIREKT!!
    åååh vad glad jag är!!
    var hos min syster ikväll och hade sååå svårt att hålla tyst! vill ju bara skrika ut till hela världen!
    har inte haft några känningar, mer än att jag kanske blir kissnödig lite oftare.....

  • Mammatillmini2008

    Kul att du med har hittat hit och stort grattis!!! Själv ska jag på vul imorgon och är sjukt nervös över de just nu... Symtomen jag har är ett hemskt illamående, ömma bröstvårtor och en sjuklig trötthet, hur mår ni???

Svar på tråden bf januari 2013 uppsala!