• Anonym (kvinnan som njöt)

igår försökte han sig på pulling "a la fråga olle dokumentären" - Jäklar va gott!!

Nån som såg inslaget om dansken som var expert på att pulla kvinnor till fontänorgasm? Han visade pedagogiskt hur man skulle göra och det hade min sambo visst tagit till sig lite av. Han pullade superskönt och jag märkte att han hade blivit inspererad av det avsnittet eftersom tidigare har det mest varit in- och ut men tekniken var ny. Nu blev det dock ingen fontänorgasm, ingen orgasm heller (fick dock klitorismorgasm senare så jag gick inte lottlösFlört) jag är inte ute efter fontänorgams men jag var nära att komma vaginalt när han hållde på, nu slutade han tyvärr före men kanske jag har tur att det blir ikväll igen om vi orkar hålla oss vakna. Men åter igen; gud va skönt det varGlad

• Svar på tråden igår försökte han sig på pulling "a la fråga olle dokumentären" - Jäklar va gott!!
  • Farau

Du får väl be honom fortsätta tills du kommer vettja !!

• Anonym

Någon som kan länka ett klipp så man kan överraska flickvännen?:P

• Anonym (: ))

Ser ut att vara fel avsnitt då det handlar om porrindustrin.

• Anonym (gift i 17år)

Min man är faktist riktig duktig på att stimulera mig i g-punkten ...
    han såg programet också och gille ge en chans också men kom nästan men icke
    ...Gillar min mans sätt att stimulera mig han vet exakt vilken knapp han ska trycka mm sköönt.
    Vi får väl se om vi testar igen när jag är lite mer kåt..
    ha en skön kväll     

• Anonym (Kan redan!)

Kollade på klippet för att se om jag kunde lära mig något nytt! Men det där har jag gjort i snart 30 år och jag är 42! Jag blev lite besviken :(

• Ermenegildo
    Anonym (Kan redan!) skrev 2012-05-06 16:28:02 följande:
    Kollade på klippet för att se om jag kunde lära mig något nytt! Men det där har jag gjort i snart 30 år och jag är 42! Jag blev lite besviken :(
    Du började leverera fontänorgasmer i tolvårsåldern? Se där en klassisk FL-man! Glad
  • Anonym (Kan redan!)

Näää, fontän blev det inte förrän jag blev vuxen! Men jag blev stimulerad på g-punkten första gången när jag var 13 år och det är min favorit! Hm, jaa jag är ganska manlig, men har både bröst och vagina så jag får sälla mig till det kvinnliga släktet Flört

Jag tror att det är väldigt svårt att göra själv, komma åt punkten alltså med bara fingrarna. Jag har testat lite själv för att se om jag hittade punkten men icke! En dildo som är utformad så den ska komma åt g-punkten är nog att föredra.

• Anonym (Premiär-Killen)

Tänker prova detta på min sambo, några tips inför "premiären"?

• Anton Chigurh

Det där var faktiskt inget nytt, men jag håller med, det är fan så effektivt och uppskattat....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Skulle bara önska jag kunde ta modet till att fråga om han vill göra det igen. Nu har vi bara haft sex en gång efter det och då var vi tvungna att va extra tysta eftersom sonen hade somnat i vår säng och vi var tvungna att flytta han, han är ganska lättväckt men han ska till mormor och morfar snart så då får vi ha högt, skrikande och skön sex där jag förhoppningsvis vågar fråga om han vill göra det igen. Han skulle säkert bara bli glad om jag frågade, eller om jag sa lite försiktigt att det han gjorde va helt underbart så kanske han gör det igen utan att jag behöver be om det.
    Men ofta så har han svårt att vänta när han tillfredställer mig, han får jobba en stund med klitoris för att jag ska få orgasm eftersom han inte klarar att hålla ut till jag får vaginal orgasm, det blir ett "vakuum"(hans beskrivning) när det håller på att gå för mig och då klarar han inte att stå emot längre därför vet jag inte om jag någonsin har fått vaginal orgasm!? Men med den tekniken kanske jag blir lyckligt lottad inom en snar framtidKyss

• MeSam

Fördelen är ju att båda njuter lika mycket - som kille får man ju ta emot både hennes orgasm och gåva

Svar på tråden igår försökte han sig på pulling "a la fråga olle dokumentären" - Jäklar va gott!!