numera får jag alltid "skavsår" efter sex :(
alltså, efter förlossningen (7månader sen!) har sexet blivit lite mer komplicerat. vi började igen ca 2mån efter förlossningen (nån enstaka gång) och ökade successivt (nu ca 2ggr/veckan).
men det är som att jag blivit trångare(!)? konstigt nog. något är galet iaf. det gör nästan alltid rätt ont när han tränger in första gången (även om det är vått så det står härliga till), men sen går det bra (oftast). är så uppi det hela att jag inte känner så mycket av det. men sen när vi är klara har jag ibland blödit någon droppe - antagligen för att jag "skadats" på något sätt. och att ha sex en gång till samma dag eller dagen därpå går oftast aldrig pga mitt "skavsår" som måste läka ihop först. inbillar mig att det är på samma ställe som jag blev sydd något stygn efter förlossningen som det alltid blir sår. i "öppningen". det kan kvitta mig, det går ju över. Men just att det gör ont när han tränger in är ju inte så skönt (sen blir det ju desto skönare förstås..)
vi har alltid haft lite småproblematiskt sexliv, men jag kan inte minnas att jag hade dessa problem innan förlossningen.
någon som känner igen sig? vad göra??