• Anja86

Erfarenheter av RFSU Testa tidigt?

Hej,

Jag misstänker att jag är gravid, men det känns för tidigt för att testa. På söndag har jag en vecka kvar till beräknad mens - och jag undrar vad ni har för efarenheter av att ha testat gravtestet RFSU Testa tidigt. Har ni då testat när det är en vecka kvar till mensen? Någon som fått ett + då?

• Svar på tråden Erfarenheter av RFSU Testa tidigt?
  • monsa

Jag har använd detta test men följt instruktionerna. Så jag har inte testat så tidigt, men prova...

• mhpo

Jag har inte testat det, men jag har letat och letat men ingen verkar sälja dessa! Provar du så skriv gärna om det funkar. Det skulle tydligen mäta lägre hcg hormon än andra..

• hysteria

Jag testade bim-5 och fick negativt med RFSUs tidiga test. Men plussade med acos bim -3, starkt dessutom.

• Anja86

mhpo - jag såg att de sålde det på Ica Maxi. Men är säkert olika. Jag är bara rädd att man blir för besviken om det blir negativt med tanke på alla "symptom" jag har. Men visst - blir det negativt är det ju bara att vänta några dagar och testa igen.

• vägkorsning

Jag har plussat ungefär en vecka innan beräknad mens med dessa test. Det har funkat alla mina tre graviditeter men det kan säkert hänga på om man producerar höga eller låga halter av HCG.

• laluna88

Jag tycker personligen att de testerna är dåliga. Tycker inte att de är så mycket känsligare som de ska beskrivas som. Plussade med apotekets egna dagen efter att jag provat ett "testa tidigt test".....

• Anja86

Hej tjejer! Vi testade med "testa tidigt" igår och fick minus :( Inget roligt alls! Men jag har inte gett upp. Efter vad jag har läst så verkar det vara många som får minus med detta test och sedan plussar runt bim.
    När vi testade var det ungefär 6 dagar kvar till mensen. Ska försöka hålla mig och inte testa förrän till helgen. Håll tummarna!!! 

• sweasmamma

Jag testade rfsu testa tidigt och fick SVAGT bim-4, dock inte morgonurin men det va sjukt svagt . bim-3 fick jag gravid på digitalt! v 13 på onsdag =)  men vänta du någon dag till 

• Anja86

Okej, det verkar inte som man ska lita på detdär testa tidigt-testet.. ångrar lite att vi testade, för visst är man besviken! Men det känns bättre när man läser andra historier. Så jag har inte gett upp Skrattande

• sweasmamma
    Anja86 skrev 2012-05-08 08:51:59 följande:

Okej, det verkar inte som man ska lita på detdär testa tidigt-testet.. ångrar lite att vi testade, för visst är man besviken! Men det känns bättre när man läser andra historier. Så jag har inte gett upp Skrattande

vatt det neg idag igen ?
  • Mini Léonie

De testen fick jag inte ens utslag på när jag fick på andra så jag rekommenderar inte det. Vänta istället!!

Svar på tråden Erfarenheter av RFSU Testa tidigt?