• Philippa

Dammsugarmunstycke till Elektrolux

Jag har köpt en ny elektrolux dammsugare som var bäst i test.... men jag gillar verkliugen INTE munstycket... jag vill ha en mindre typ Twinner som jag hade på andra dammsugaren. Men Twinner passar inte på denna dammsugare...

Hur kan man byta?? Någon som vet?  

• Svar på tråden Dammsugarmunstycke till Elektrolux
  • hundpuss

Hör med säljaren vad de säger? Det är ju isf de som kan ta in reservdelar.

• 132465

finns en övergång från Electrolux idiotiska oval rör till standard runt rör tror cdon har det i sortimentet

• Solstråle00001

Vi köpte detta munstycke på Elgiganten tror jag. Det påminner om tvinner. Det är platt med små hjul under och inga borstar! Är jättenöjd (det är därför det ser så välanvänt ut ????)

• Solstråle00001
    Solstråle00001 skrev 2015-09-15 19:11:21 följande:

Skulle inte vara ??? Utan en ????

Aaaah funkar inte smilisar på FL?
  • Fontana
    132465 skrev 2015-09-15 15:16:51 följande:

finns en övergång från Electrolux idiotiska oval rör till standard runt rör tror cdon har det i sortimentet

Electrolux säljer själva ett övergångsrör för runda borstar och tillbehör. Tyvärr fungerar det ganska dåligt, det är nästan för smalt. 

Tyvärr är det nog bara att vänja sig vid Electrolux egen borste. (Det är väl det som är meningen med att skapa en egen "standard" för munstycken?)
  • Solstråle00001
    Fontana skrev 2015-09-16 07:37:06 följande:
    Electrolux säljer själva ett övergångsrör för runda borstar och tillbehör. Tyvärr fungerar det ganska dåligt, det är nästan för smalt. 

Tyvärr är det nog bara att vänja sig vid Electrolux egen borste. (Det är väl det som är meningen med att skapa en egen "standard" för munstycken?)
    Aldrig att jag skulle använda det klumpiga munstycket som följde med vår dammsugare! Undrar hur de tänker?
Svar på tråden Dammsugarmunstycke till Elektrolux