• Anonym (Undrande)

Hur ofta, utan att du är sugen/kåt, runkar/suger du av din man?

Ja alltså, hur ofta runkar eller suger du av din man trots att du inte är sugen på sex eller kåt? Frågan förutsätter att det inte leder till samlag.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta, utan att du är sugen/kåt, runkar/suger du av din man?
  • glad i livet

Svarade aldrig eftersom jag såklart blir upphetsad och kåt av att smaka eller smeka min partners kuk. Oavsett om det leder till samlag eller inte så blir jag upphetsad.

• Anonym

Svarade också aldrig. Jag är inte sugen/kåt varje gång han kommer med kuken stående i högsta hugg, men jag blir såklart upphetsad när jag börjar smeka/slicka den. Har jag ingen lust brukar jag såklart säga det, men då brukar maken göra sitt bästa för att kåta upp mig och det brukar funka för det mesta

• Anonym

Jag gör det ofta, några ggr/vecka kanske, för jag gillar det även om jag inte alltid blir knullkåt av det.

• Anonym

Det blir varje vecka, älskar hans hårda kuk, den gör mig riktigt kåt, så skönt och onanera och pulla samtidigt.

• Betty Ballbreaker

Kanske tre-fyra ggr per vecka som det inte leder till samlag, utan han kommer i min mun. Men suger av honom minst 10 ggr per vecka, så de flesta gångerna slutar det ju med samlag (eller 69:an).
    Älskar min sambos kuk, och har den gärna och ofta i munnen, mums!

• Anonym

suger av honom så ofta han vill, vill även tillfredställa honom när jag har mens...

• The Ultimate Grizzy

Aldrig, jag är ingen serviceinrättning. Detsamma gäller naturligtvis åt andra hållet. 

• Equal

Aldrig! Har jag inte lust är det väl klart att jag inte gör det!

• Lufsan

Den här diskussionen har varit uppe flera gånger och jag kan inte förstå varför man skulle utföra en sexuellhandling om man inte vill ha sex. Förstår inte heller hur killen kan tycka att det är okej. 

Jag har bara sex när jag själv vill ha sex. Allt annat är jätteunderligt.  

En dag i sänder.
  • Lufsan
    Anonym skrev 2012-05-06 05:42:50 följande:

Det blir varje vecka, älskar hans hårda kuk, den gör mig riktigt kåt, så skönt och onanera och pulla samtidigt.

Fast frågan var ju hur ofta man gör det utan att bli/vara kåt
    Anonym skrev 2012-05-06 09:45:04 följande:
    suger av honom så ofta han vill, vill även tillfredställa honom när jag har mens...
    Så du får ingen tillfredsställelse alls när du har mens?

Tycker det är en underlig inställning till män. Att de är kåta vilddjur som bara måste ha sex. Det är så märkligt. Vi är alla individer och män har inte som grupp något större sexuellt behov än kvinnor.  
    En dag i sänder.
Svar på tråden Hur ofta, utan att du är sugen/kåt, runkar/suger du av din man?