• lovecuffs

Trind Nail Repair!

Någon som använder sig utav trind nail repair?
    jag har tyckt att den varit bra, fått lite ont i fingrarna bara, men de har ja tagit..men nu så har två utav mina naglar nästan låssnat :( de har blviit som en luftficka unde rhalva nagel..inge skoj alls :(
    är de fler som råkat ut för de?

• Svar på tråden Trind Nail Repair!
  • Danielle

Jag brukar använda Trind och jag är supernöjd med den. Har aldrig haft något problem med den.

• Danielle

Jag brukar använda Trind och jag är supernöjd med den. Har aldrig haft något problem med den.

• lovecuffs

jag hade heller inga problem i början, men så blev de sådär nu helt plötsligt :(

• Blonde

Tycker oxå att den funkar jättebra. Men har läst på flera ställen om problem som uppstått pga av den...

• Crown

Det står iof på den att man inte ska använda den mer än 2 veckor i streck, om jag inte minns fel.
    Jag har använt den av och till under 6 år! Har funkat jättebra. Jag får inte ont i fingrarna av den.
    En vännina till mig hade de problemen som du berättar om med luftficka, men det försvann när hon började använda Trind Nail Repair...

Men det låter ju som om du ska sluta. Det är ju ett starkt medel och man tål det nog olika bra...

• brokig

Trind nail repair brukar verka väldigt stärkande och ge fint resultat i början. Efter en tids användning börjar dock de flestas naglar skiva sig och otrevligheter uppstår.

produkten innehåller formaldehyd (metanal), cancerogent och toxiskt. jag skulle inte ha det på min kropp, särskilt inte om jag hade förmåga att stoppa fingrarna i munnen

Svar på tråden Trind Nail Repair!