Men det känns väll extremt onödigt att suga av honom, det sista han behöver är väll ensidigt förspel om det är han som kommer i mål först!
Ni har väll antagligen provat detta men eftersom du inte nämner det i TS skriver jag det ändå!
Det bästa är ju om han går ner på dig. Han bör ju göra det så länge som möjligt så att du kommer "närmare" så att säga. Om inget annat så får det i alla fall i regel dem flesta tjejerna att slappna av lite och därmed ha lättare för att bli våtare. Ju våtare ju bättre, vilket du även blir av en rejäl omgång av oralsex, vilket gör att mannens organ får mindre friktion av självaste samlaget och därmed mindre stimulans.
Du säger att han inte klarar av att gå flera gånger på raken? Det är ju synd, men annars om han klarar av det så är det alltid en bra ide att runka någon eller några gånger per dag innan. Skulle han dra ett halvt dussin runk före ert samlag så lovar jag dig att han snarare har svårt att få upp den än att han kommer för fort ;)
Det här har i alla fall fungerat bra för mig och frugan. Jag är nog en riktigt bra älskare (Tycker väll alla eller hur :) ) men i början så hade vi mycket problem med det här. Min fru som är väsentligt trängre än mina tidigare samlag gjorde det plötsligt helt explosivt skönt för mig. Jag kunde helt plötsligt inte hålla i mer än 15 minuter och trots min enastående prestation (enligt mig och frugan haha) så han hon inte med, men efter att i början ha gett henne oralsex fungerade det bättre och så fort vi kom in i det och jag slutade stressa upp mig över det och hon blev van vid att ha mitt huvud mellan benen slappnade hon av så att vi kan köra nästan varje gång utan oralsex och kommer ändå alltid tillsammans. Hon har blivit snabbare, jag uthålligare, alla är glada!
Vilken röra det blev, hoppas du får ut något av den där soppan!
/