• Anonym

Man make kommer för tidigt varje gång, vad ska man göra?

jag och maken har varit tillsammans i 5 år och har sex högst 10 minuter varje gång, han tycker det e skit jobbigt då jag inte alltid hinner med, bros på om jag är superkåt innan..

Vi har försökt med allt, att jag rör honom mindre, penisring ja allt, till och med att sluta upp lite med sexet och sedan börja igen eller tänka på nått annat, men inget hjälper han säger att min ..... är för skön...

Han klarar bara av att ha sex 1 gång per gång så att suga av honom innan är inget alternativ  

vad finns det och göra? 

• Svar på tråden Man make kommer för tidigt varje gång, vad ska man göra?
  • teknikfreak

Kan han inte runka av sig på morgonen och så har ni sex på kvällen? Tror lösningen snarare ligger i att ni ska försöka ha MER sex än mindre. Frustrerande låter det i alla fall...

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Anonym

Har ni testat att använda kondom ? Det brukar ju dämpa känslan lite.

• Billig trevnad

Start och stopp-tekniken?

• Anonym (+Oral)

Men det känns väll extremt onödigt att suga av honom, det sista han behöver är väll ensidigt förspel om det är han som kommer i mål först!

Ni har väll antagligen provat detta men eftersom du inte nämner det i TS skriver jag det ändå!

Det bästa är ju om han går ner på dig. Han bör ju göra det så länge som möjligt så att du kommer "närmare" så att säga. Om inget annat så får det i alla fall i regel dem flesta tjejerna att slappna av lite och därmed ha lättare för att bli våtare. Ju våtare ju bättre, vilket du även blir av en rejäl omgång av oralsex, vilket gör att mannens organ får mindre friktion av självaste samlaget och därmed mindre stimulans.

Du säger att han inte klarar av att gå flera gånger på raken? Det är ju synd, men annars om han klarar av det så är det alltid en bra ide att runka någon eller några gånger per dag innan. Skulle han dra ett halvt dussin runk före ert samlag så lovar jag dig att han snarare har svårt att få upp den än att han kommer för fort ;)

Det här har i alla fall fungerat bra för mig och frugan. Jag är nog en riktigt bra älskare (Tycker väll alla eller hur :) )  men i början så hade vi mycket problem med det här. Min fru som är väsentligt trängre än mina tidigare samlag gjorde det plötsligt helt explosivt skönt för mig. Jag kunde helt plötsligt inte hålla i mer än 15 minuter och trots min enastående prestation (enligt mig och frugan haha) så han hon inte med, men efter att i början ha gett henne oralsex fungerade det bättre och så fort vi kom in i det och jag slutade stressa upp mig över det och hon blev van vid att ha mitt huvud mellan benen slappnade hon av så att vi kan köra nästan varje gång utan oralsex och kommer ändå alltid tillsammans. Hon har blivit snabbare, jag uthålligare, alla är glada!

Vilken röra det blev, hoppas du får ut något av den där soppan!

• Anonym

Finns ett bedövningsspray att köpa på välsorterade sexbutiker på nätet.
     Kanske kan fungera? 

• Anonym (samma här)

3 sekunder är det som gäller här

vi har köpt bedövningssalva på apoteket . Samma innehåll som sexbutikernas sprayer. Det verkar funka.

• Billig trevnad

"Start-stopp-tekniken

En väl beprövad metod vid prematur ejakulation är den så kallade "start-stopp-tekniken" som används för att öka mannens kroppsmedvetenhet och därmed förmåga att kontrollera ejakulationen. Metoden bör kombineras med kvalificerad rådgivning eller psykoterapi. För att denna metod ska fungera krävs att mannen/paret följer instruktionerna noga.

Övningarna går ut på att mannen fokuserar sina sinnen (sin uppmärksamhet) till bäckenbotten när partnern stimulerar honom manuellt. När han känner att ejakulationen är nära signalerar han att stimuleringen ska avbrytas. Mannen fortsätter ha all sin koncentration/sitt fokus på känslorna/upplevelserna i bäckenbotten. När han känner att ejakulationen inte längre är nära signalerar han till partnern att fortsätta. Det rör sig här om stopp på någon sekund.

Denna stopp-start-metod upprepas tre gånger och vid det fjärde tillfället kan stimuleringen fortsätta tills dess mannen får ejakulation. Den ensamstående mannen med PE kan med fördel träna start-stopp vid onani."

www.internetmedicin.se/dyn_main.asp

• fiskenivattnet

Har själv lite problem med för tidig utlösning, brukar precis som för din man ta ca 10 min.
    Skulle iaf vilja rekomendera http://www.shytobuy.se/stud-100.html till er.
    Kan säga av egen erfarenhet att det är den ENDA spray som fungerar.
    Finns tyvärr inte att köpa i Sverige men beställ från länken ovan, har jag gjort i flera omgångar och det tar bara lite längre tid (6-8) arbetsdagar) men produkten är äkta och man får den hemskickad utan problem!

Lovar att den fungerar och att han efter ett par sprut och några minuters väntan kan hålla sig mycket längre!     

• wikslorn

Hej
    Dapoxetine ( priligy ) har visat sig vara säkra och effektiva för behandling av prematur ejakulation, enligt två stora kliniska prövningar. Jag  har inte provat mer kraftfulla läkemedel än det.

Svar på tråden Man make kommer för tidigt varje gång, vad ska man göra?