• FruJakobsson

Helt plötsligt går det EJ att föra över bilder från min iPhone till datorn! Morr!!

Nån som vet vad felet kan vara? Tacksam för svar :)

• Svar på tråden Helt plötsligt går det EJ att föra över bilder från min iPhone till datorn! Morr!!
  • FruJakobsson

När jag satt i usb kabeln så har det automatiskt kommit upp ett fönster på datan som frågar om jag vill överföra bilder men det fönstret kommer inte upp nu. Nu öppnar bara iTunes upp.

• FruJakobsson

Tack, men det gick inte. Hittade inte telefonen där. Ghaa, blir galen på elektriska saker som slutar fungera =/

• sportpappa
    FruJakobsson skrev 2012-05-06 14:15:14 följande:
    Tack, men det gick inte. Hittade inte telefonen där. Ghaa, blir galen på elektriska saker som slutar fungera =/
    Vad har du för operativsystem?
    Jag kör Windows 7 och när jag stoppar i sladden i PC:n från min iPhone så poppar det upp en ny enhet som heter Apple iPhone. Den lägger sig som en enhet under "Dator" där även Enhet C, DVD-RW-enhet och lite andra enheter ligger.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    sportpappa skrev 2012-05-06 14:55:50 följande:
    Vad har du för operativsystem?
    Jag kör Windows 7 och när jag stoppar i sladden i PC:n från min iPhone så poppar det upp en ny enhet som heter Apple iPhone. Den lägger sig som en enhet under "Dator" där även Enhet C, DVD-RW-enhet och lite andra enheter ligger.
    Ja, det stämmer för alla versioner av Windows, den enda av mina datorer som inte gör det är den med Ubuntu.

Så om det inte gör så för TS så är det något konstigt. TS, har du provat att starta om dator och telefon? Har du möjlighet att prova med en annan dator?
  • Mrs Lilac

Jag har samma problem på min MacBook air, den hittar inte telefonen i Finder, bara genom att gå in på iTunes och där går det inte. Omåttligt irriterande. Ska testa med pcn..

O
  • FruJakobsson

Vet fortfarande inte vad felet är/var. Men nu efter några timmar och jag testade igen så funkade det =/

Tack alla! 

• Dr Evans

Jag har ett liknande problem...
    Ansluter telefonen, får upp alternativen: öppna i utforskaren, importera bilder i windows eller i windows media player. Vilket jag än väljer så hittar inte datorn filerna. Mappen är tom för datorn, fast inte i verkligheten.
    Hjälp...  

Svar på tråden Helt plötsligt går det EJ att föra över bilder från min iPhone till datorn! Morr!!