• Minne00

i love google crome!

Torde på fullt allvar att min dator var på väg att ge upp efter 5 år.... vill inte  lägga pengar på en ny så jag installerade om, delfragmenterade och gjorde allt annat alla härliga människor på FL gav mig tips om.....

Idag insåg jag at det vat IE9 som var problemet, installerade Google Crome och datorn fungerar som ny!!
    Varför var det ingen som tipsade om det?

Ville bara dela med mig av min lycka över att ha en dator som fungerar felfritt att surfa på! Glad 

Jag som dessutom stavar som en kråka pga dysleksi och reumatism i händerna har fått stavningskontroll på allt jag skriver på nätet, kan det bli bättre än så?

*lycklig* 

Dyslektiker men reumatism som gör att fingarna linte lyder, hoppas att ni förstår trots alla stavfel och konstigterer!
  • Svar på tråden i love google crome!
  • nirakanna2

Jag visste inte hur man installerar om och alla andra finesser, så jag har svurit i månader över vår dator, men fick idag tips om google chrome och har precis samma upplevelse. Är sååå nöjd!

• plastic heart

Jag vet! Visst är det som att en ny värld öppnar sig??O webbläsaren är mycket snyggare också! 

• LakLak

Jag skulle nog snarare skylla på IE än prisa crome, men det är bara jag som inte har lärt mig att gilla det dom få gånger jag har använt det.

• Minne00

Hur underbat är det inte att Google Crome har stavningskontroll på allt man skriver!
    Som dyslektiker och reaumautakier så gör det underverk! 

Dyslektiker men reumatism som gör att fingarna linte lyder, hoppas att ni förstår trots alla stavfel och konstigterer!
Svar på tråden i love google crome!